Descriere - Maestrii marketingului
Un rezumat comprehensiv, informat si incisiv al ideilor maestrilor care au avut o influenta decisiva asupra dezvoltarii domeniului de marketing.
O carte care va pune rapid in tema si va ofera idei inovatoare pentru a va imbunatati rezultatele in afaceri.
Lucrarea reprezinta cu mult mai mult decat o serie de rezumate: Sultan Kermally a colaborat direct cu multe dintre personajele cartii, inclusiv cu
Peter Drucker, Philip Kotler si Michael Porter. Acest lucru i-a permis sa sintetizeze, sa reflecte aspecte contrastante si sa comenteze in profunzime
si in deplina cunostinta de cauza fiecare dintre conceptele -cheie abordate.
Descrie ideile principale ale maestrilor, le plaseaza in context si le explica semnificatia. Arata maniera in care acestea au fost aplicate in practica,
le analizeaza argumentele pro si contra, include perspectivele altor experti. Fiecare capitol se incheie cu un rezumat al elementelor-cheie si al
lectiilor de insusit.
Autorul imbina cu pricepere citate din textele maestrilor marketingului cu rezumate concise si cu liste punctate de idei, dupa care le nuanteaza
adaugand o serie de contributii ale unor experti in domeniul strategiei, cum ar fi Igor Ansoff si altii.
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 208
Format: 13x20
Cartea "Maestrii marketingului ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Kermally, Sultan si a fost publicata la Editura METEOR PRESS
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.