Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Macromedia Dreamweaver MX - Towers, Tarin

Macromedia Dreamweaver MX

Editura TEORA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 3.1/7 (16 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Macromedia Dreamweaver MX

Prezentare: Cui se adreseaza aceasta carte?

Indiferent de experienta dumneavoastra Web, puteti utiliza programul Dreamweaver si aceasta carte. Presupun ca ati mai folosit un instrument de creare a paginilor, chiar daca a fost doar un simplu program de editare a textului. Ar trebui sa folositi aceasta carte daca sunteti:

? Un incepator care vrea sa creeze un site fara a intra in prea multe detalii.

? Cineva care stie ca un cod bun este important, dar care inca invata si doreste un program de editare care sa-l ajute sa scrie cod cat mai curat.

? Un designer obisnuit sa utilizeze programe de editare a documentelor, cum ar fi Adobe Illustrator, Adobe PageMaker sau Adobe Photoshop, dar care nu este la fel de experimentat in HTML.

? Un expert HTML caruia ii place sa scrie cod, dar doreste automatizarea sarcinilor simple.

? Inspaimantat de tabele, straturi sau CSS.

? Cineva care trebuie sa invete rapid programul Dreamweaver.

Autorul despre carte
Elemente de baza

In primele trei capitole va voi prezenta interfata programului Dreamweaver, configurarea gestionarii fisierelor locale si crearea unei pagini de baza. Capitolul 2 va va conduce prin procesul de configurare a unui site local, primul lucru pe care ar trebui sa-l faceti pentru ca instrumentele programului Dreamweaver de gestionare a site-ului, creare a legaturilor si actualizare sa lucreze pentru dumneavoastra. Capitolul 3 va va prezenta, pas cu pas, cum se configureaza o pagina de baza. In acest capitol, vom arunca o prima privire asupra tehnoredactarii Web, legaturilor, imaginilor si altor elemente media si asupra tabelelor.

Scrierea codului
In capitolul 4 se va discuta despre instrumentele de editare a codului proprii programului Dreamweaver si va voi prezenta elemente de baza despre limbajul HTML. Daca doriti sa nu va ocupati de HTML cand utilizati programul Dreamweaver, trebuie sa stiti ca nu sunteti obligat sa faceti acest lucru; pe de alta parte, daca doriti sa invatati HTML, nu exista cale mai buna decat crearea unei pagini si studierea codului acesteia. Iar daca doriti sa aveti control asupra detaliilor unei pagini, trebuie sa va familiarizati cu lucrul in modul de vizualizare Code. In acest capitol, va voi explica toata gama de instrumente de editare a codului puse la dispozitie de programul Dreamweaver, care, practic, nu fac decat sa va ofere variante la scrierea de mana a codului: caseta Code Inspector, modul de vizualizare Code, caseta Snippets, casetele Tag Selector si Tag Inspector, comanda Edit Tag, editorul Quick Tag si caseta Tag Chooser.

Legaturi si elemente media
Utilizand programul Dreamweaver este foarte simplu sa inserati imagini, fisiere audio, animatii Flash si alte tipuri de elemente media. Practic, toate elementele media din paginile Web sunt inserate folosind legaturi, despre care vom discuta in capitolul 6, care va prezinta legaturile cu un grad de detaliere pe care nu l-ati fi crezut posibil. Capitolul 5 contine tot ceea ce trebuie sa stiti despre imagini, iar anexa A, din site-ul Web al acestei carti, va arata cum sa realizati imagini harti pe parte de client cu ajutorul editorului de imagini harti. Capitolul 7 contine notiuni de baza despre multimedia, inclusiv crearea butoanelor si textului Flash, inserarea programului Flash si a altor programe de completare si proiectarea imaginilor cu efect rollover si a barelor de navigare.

Diferente intre browsere

Programele Netscape Navigator si Microsoft Internet Explorer (IE) au cateva diferente la afisare, ce pot afecta in mod subtil paginile dumneavoastra. Cea mai buna cale de a realiza un proiect pentru ambele browsere este sa testati paginile in ambele programe si sa cautati un compromis acolo unde apar diferente. In Internet Explorer, fonturile pot aparea usor marite (asa cum se va vedea in capitolul 11). Marginile pot parea deplasate spre in afara in Internet Explorer (sau in Netscape Navigator, daca preferati modul de afisare al programului Internet Explorer). Amplasarea tabelelor si a straturilor este aproximativ aceeasi, dar ea se realizeaza in functie de marginile ecranului (diferite la cele doua browsere), deci trebuie sa va testati lucrarile. Exista, de asemenea, unele diferente in modul de prelucrare al foilor de stil, cele mai des intalnite fiind discutate in capitolul 11.

In timp ce scriam aceasta carte, proiectul Mozilla tocmai lansase pe piata prima versiune a browserului cu sursa deschisa Mozilla, lucru ce ar putea democratiza lumea browserelor. De asemenea, firma Netscape tocmai a lansat pe piata prima versiune beta a programului Netscape 7.

In aceasta carte, imaginile paginilor sunt prezentate cu programele Netscape 6, Navigator 4 si Internet Explorer 4, 5 si 6. Netscape 6 difera in cateva locuri de Navigator 4.x - in principal in privinta asigurarii suportului unor functii specifice anterior doar programului Internet Explorer. La fel cum Internet Explorer suporta, cu fiecare noua versiune, din ce in ce mai multe functii specifice Netscape, si programul Netscape accepta anumite specificatii W3C suportate anterior doar de catre Internet Explorer. Aceste noi atribute acceptate se refera in principal la foile de stil (capitolul 11), straturi (capitolul 14) si moduri de comportare (capitolul 16) si, acolo unde este relevant, voi preciza ce nu este acceptat de Navigator 4.x si acceptat de Netscape 6.

In privinta afisarii tabelelor si a straturilor, programul Netscape nu este atat de stabil pe cat ar putea fi. Primul lucru pe care ar trebui sa-l incercati cand doriti sa rezolvati probleme de amplasare ciudata este comanda Netscape Resize Fix (Commands > Add Netscape Resize Fix), care va fi prezentata in capitolul 12. De asemenea, programul Netscape 6 este foarte pedant in privinta codului corect, mai mult decat versiunile anterioare ale programului Navigator. Anexa C din site-ul Web al acestei carti prezinta in detaliu problemele de compatibilitate a browserelor, inclusiv proiectarea pentru browsere vechi si cele doar text si probleme de specificatii referitoare la accesibilitate.

Text si tehnoredactare
In capitolele de la 8 la 11 vom discuta despre text si despre tot ceea ce se poate face cu el. Textul este elementul principal din majoritatea paginilor si vom vedea, in detaliu, cum se formateaza, cum functioneaza formatarea paragrafelor si a blocurilor de text si cum se realizeaza lucruri utile, cum ar fi listele si titlurile. In capitolul 10 vom discuta despre crearea stilurilor HTML reutilizabile pentru accelerarea formatarii textului. Capitolul 11 se ocupa de foile de stil in cascada (CSS), care, de asemenea, va permit sa reutilizati formatarea - insa, formatarea CSS este infinit actualizabila pe orice numar de pagini.

Macheta paginii
In capitolele de la 12 la 14 vom vorbi despre ceea ce multi oameni considera a fi domeniul "intermediar" din HTML. In capitolul 12 este vorba de tabele, in 13 despre cadre si in 14 despre straturi. Capitolul 12 prezinta modurile de vizualizare standard si macheta pentru crearea tabelelor. Capitolul 13 va faciliteaza utilizarea unei machete complexe cu cadre. Iar capitolul 14 va prezinta straturile, care fac parte din HTML dinamic. Toate aceste instrumente de macheta sunt mult mai usor de folosit in Dreamweaver decat prin cod obisnuit.

Interactiune
Totul in Web se rezuma la interactiune - de la simple carti de oaspeti pana la interfete complicate cu utilizatorul, care modifica aspectul paginii in functie de preferinte. Capitolul 15 prezinta formularele, principala metoda de preluare a datelor de la utilizator in orice fel de site-uri de la cele de comert electronic, pana la chestionarele online. Capitolul 16 discuta despre moduri de comportare, ca mod de asamblare a actiunilor JavaScript - de genul "alege un element din coloana A si unul din coloana B". Anexa N din site-ul Web, care anterior era cuprinsa in carte, prezinta Timelines, instrumentul de animatie DHTML al programului Dreamweaver.

Exploatarea programului Dreamweaver
Imediat dupa instalare, programul Dreamweaver este gata de exploatare si usor de utilizat, dar ii puteti adauga propriile dumneavoastra elemente reutilizabile si puteti modifica interfata existenta fara a recurge la programare. Capitolul 17 prezinta trei metode de automatizare a sarcinilor obisnuite in programul Dreamweaver: bibliotecile, sabloanele si caseta History. Bibliotecile va permit sa reutilizati elemente comune de pagina intr-un site intreg. De asemenea, puteti crea sabloane adaptabile cu elemente de design ce pot fi doar citite si puteti actualiza designul paginilor pe baza acestor sabloane, prin simpla actualizare a fisierului sablon. Caseta History tine evidenta tuturor actiunilor pe care le efectuati in timpul editarii, astfel incat sa aveti un grad mai mare de control asupra celor ce pot fi anulate sau refacute. Puteti chiar sa salvati sau sa inregistrati, sub forma de comenzi, actiunile obisnuite si utile, astfel incat sa le puteti reutiliza din meniul Commands.

In capitolul 18 este vorba despre particularizarea interfetei programului Dreamweaver. Mai intai, va voi prezenta elementele de baza ale particularizarii spatiului de lucru Dreamweaver. Si daca ati ratat plasarea butonului Launcher in bara de stare, aici veti invata sa-l puneti la loc.

Trecand la lucruri mai complicate, veti invata sa adaugati obiecte in bara de instrumente Insert si chiar sa creati propriile dumneavoastra categorii in aceasta bara. De asemenea, veti vedea cum se rearanjeaza si se adauga elemente in meniurile din fereastra Documents sau Site. Si daca sunteti nerabdatori sa aflati combinatiile de taste pentru sarcinile dumneavoastra obisnuite, veti afla nu numai ca le puteti gestiona mai usor, ci si ca puteti salva mai multe seturi diferite de comenzi de la tastatura.

Plasarea online
Capitolul 19 se ocupa de gestionarea site-ului cu ajutorul ferestrei Site a programului Dreamweaver, un client FTP complet. Veti vedea ca incarcarea si descarcarea fisierelor se realizeaza foarte usor. De asemenea, veti afla ca puteti urmari legaturile din intreg site-ul si le puteti repara cu ajutorul programului Dreamweaver. Veti invata ca puteti utiliza instrumentul Site Map pentru a examina vizual si a adauga legaturi. Si, in plus, veti vedea ca puteti folosi diferite nume de verificare pentru a tine evidenta persoanelor care lucreaza cu fisierele site-ului.

Contine: 592 pagini
Cod 0655

Detalii produs

Cartea "Macromedia Dreamweaver MX ". face parte din categoria carti >> IT & Calculatoare - Software - Design web a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Towers, Tarin si a fost publicata la Editura TEORA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura TEORA

Editura TEORA. Carti de la editura TEORA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.