Descriere - Limba si literatura romana. Manual pentru clasa a III-a
CORINA ANDREI – profesor invatamant primar, grad didactic I, ?coala Gimnaziala nr. 24 din Bucuresti, autor de manuale scolare, de ghiduri metodologice si de auxiliare didactice, consilier in probleme de educatie, initiator si membru al echipelor de lucru pentru elaborarea de proiecte educative atat la nivel national, cat si international, organizator de concursuri de matematica, redactor al unei reviste internationale de matematica.
CONSTAN?A BALAN – profesor invatamant primar, grad didactic I, ?coala Gimnaziala nr. 24 din Bucuresti, metodist ISMB, autor de manuale scolare, de ghiduri metodologice si de auxiliare didactice, membru al Grupului de lucru pentru Evaluarea Nationala la clasele a ll-a si a IV-a.
Referenti:
– Gheorghe Banica, profesor universitar doctor de filologie la catedra de Limba Romana Contemporana, Universitatea Pitesti.
– Daniela Jenica Enache, inspector scolar pentru invatamant primar, I.S.M.B.
– Mariana Dinu, inspector scolar pentru invatamant primar, I.S.J. Teleorman.
– Elena Adina Bendescu, inspector scolar pentru invatamant primar, I.S.J. Iasi.
De ce sa-l alegi?
1. Continuturile stiintifice si strategiile de invatare sunt variate, imbinate armonios si eficient, cu scopul de a-i face pe elevi sa iubeasca limba romana si sa-si doreasca sa se exprime corect, atractiv, atat oral, cat si in scris.
2. Favorizeaza dezvoltarea cognitiva si comportamentala a elevilor, prin sarcini de lucru formulate intr-un limbaj clar, accesibil, cu accent pe intelegerea continuturilor ce urmeaza a fi predate.
3. Textele literare sunt alese cu multa grija, astfel incat sa ilustreze frumusetea sufletului de copil, dar si sa-i ajute pe elevi sa-si identifice propriile emotii si sa-si verbalizeze propriile trairi sugerate de lectura.
4. Diversitatea continutului didactic, a strategiilor de invatare si a sarcinilor de lucru va facilita, cu siguranta, progresul elevilor in obtinerea de performante cognitive valoroase si in dezvoltarea personalitatii acestora.
5. Este un suport de calitate in educarea si formarea intelectuala a elevilor, continand: teme interdisciplinare pentru lucru inovativ, exercitii variate pentru stimularea formarii competentelor de intelegere si valorificare a textului.