Descriere - Limba moderna germana, ghidul profesorului, nivel A2.2
Aceasta lucrare a fost realizata in conformitate cu Programa scolara pentru disciplina Limba moderna 1/ Limba moderna2/ Limba moderna1- intensiv (germana, rusa,japoneza), aprobata prin ordinul ministrului Educatiei Nationale nr. 3393/28.02.2017, si contribuie la formarea urmatoarelor competente specifice nivelului CECRL A2.2:
Competente generale sl specifice
1. Receptarea de mesaje orale in situatii de comunicare uzuala
1.1. Identificarea semnificatiei unor schimburi verbale ciar articulate, care au loc in mod curent
1.2. Sesizarea punctelor principale din mesaje si anunturi clare si simple
1.3. Solicitarea in forme simple a repetarii unui mesaj/fragment de mesaj pentru a desprinde semnificatia acestuia
2. Exprimarea orala in situatii de comunicare uzuala
2.1. Relatarea unei intamplari/a unor experientte personale
2.2. Partlciparea la scurte schimburi sociale cu sprijin din partea interlocutorilor
2.3. Realizarea unor expuneri scurte, repetate, a unui subiect familiar
2.4. Participarea la schimbul verbal fara teama de esec
3. Receptarea de mesaje scrise in situatii de comunicare uzuala
3.1. Identificarea informatiilor necesare din liste sau din texte functionale simple (pliante, meniuri, orare)
3.2. Extragerea informatiilor prezentate din articole de ziar/digitale simple sau din brosuri de prezentare, in care numerele si numele joaca un rol important
3.3. Recunoasterea diferitelor tipuri de corespondenta pe subiecte familiare (solicitarea unei informatii)
3.4. Manifestarea disponibilitatii pentru informare prin lectura
4. Redactarea de mesaje in situatii de comunicare uzuala
4.1. Completarea unui formular cu informatii de identificare (educatie, interese, competente)
4.2. Prezentarea unei activitati in scris, utilizand cuvinte de legatura ("s¡", "dar", "pentru ca")
4.3 Depasirea fricii de esec in redactare/schimbul de mesaje scrise
ART KLETT propune elevilor si profesorilor din Romania seria Maximal a editurii germane Klett Sprachen, partenerul nostru pentru aceasta disciplina si un nume de referinta intre editurile care publica materiale destinate invatarii limbilor straine