Descriere - Legile stiintifice ale publicitatii. Cum sa devii cunoscut si sa vinzi mai mult intr-un timp mai scurt
Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.
Cartea "Legile stiintifice ale publicitatii” se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza in publicitate. Fiecare afirmatie a fost atent cantarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se intample asa intr-un domeniu care are atat de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.
Avantajele pe care le ai daca citesti cartea LEGILE STIINTIFICE ALE PUBLICITATII sunt:
- afli care sunt legile practice in publicitate
- descoperi principiile psihologiei in publicitate
- inveti cum sa iti faci un nume care sa te propulseze in lumea afacerilor
- inveti sa stapanesti arta de a vinde
- aduci mai mult profit in firma ta
Daca esti interesat sa faci din pasiunea ta o afacere de succes, atunci ghidul Legile stiintifice ale publicitatii este pentru tine!
Numar pagini:116
Format:13*20
Anul aparitiei:2014