Descriere - Kotler despre marketing - Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele
"Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu.
Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Internet. Veti mai putea gasi sfaturile intelepte ale lui Kotler, care au ajutat atatea corporatii, cum ar fi: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont si Bank of America. Poate mai important este faptul ca aceasta carte poate fi citita ca un discurs penetrant, de lungimea unei carti, discurs sustinut pe baza celor 14, cele mai frecvente intrebari ale managerilor puse de-a lungul celor 20 de ani in care Kotler a sustinut conferinte in toata lumea.
"Kotler despre marketing” raspunde la intrebari cum ar fi:
1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite?
2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei?
3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa
coboram preturile?
4.Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate, care ne
concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici?
5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre?
6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri?
7. Cum putem construi marci mai puternice?
8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor?
9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme?
10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important?
11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii, a
promotiilor si a relatiilor publice?
12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare?
13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le
mentinem in relatii bune?
14. Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai
orientate spre cumparator?
Nr. de pagini : 256
Anul aparitiei : 2006