Descriere - Jony Ive. Geniul din spatele celor mai importante produse Apple - Leander Kahney
Jony Ive. Geniul din spatele celor mai importante produse Apple este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.
In 1997, Steve Jobs a descoperit in sediul Apple un designer britanic neingrijit, inconjurat de sute de schite si prototipuri. Colaborarea lui Jony Ive cu Jobs avea sa produca unele dintre cele mai iconice produse tehnologice, inclusiv iMac-ul, iPod-ul, iPad-ul si iPhone-ul. Munca lui Ive a contribuit la oprirea lungului declin al Apple, a revolutionat industrii intregi si a creat o baza globala de fani. Cu toate acestea, se stiu putine lucruri despre specialistul timid si bland la care Jobs s-a referit cu apelativul de "partener spiritual”.
Leander Kahney ofera un portret detaliat al studentului englez dislexic de la arte care a devenit unul dintre cei mai elogiati designeri ai generatiei sale. Apeland la interviuri cu fostii colegi ai lui Ive si cu alti angajati Apple, Kahney ne poarta in intimitatea creatiei acestor obiecte memorabile.
The Wall Street Journal
O biografie magulitoare a rationalului copil-minune al Apple, a carui activitate continua sa revolutioneze tehnologia moderna.
Kirkus Reviews
Nu e simplu sa incerci sa convingi oamenii sa vorbeasca despre companie. Angajatii Apple nu vorbesc, chiar daca lucrurile s-au intamplat cu 30 de ani in urma. Compania este atat de secretoasa, incat a divulga ceva – orice – este o abatere care poate duce la concediere. Totusi, partenerii mei de cercetare au convins o serie de oameni sa vorbeasca, oficial si neoficial, despre Apple, Jony Ive si cultura lor unica de lucru. In special, am convins niste actori majori, inclusiv unii care au colaborat strans cu Jony decenii la rand. Gratie interviurilor cu ei, alaturi de o cercetare extinsa, va putem oferi cel mai complet tablou disponibil, despre adevaratele evenimente din spatele carierei lui Jony Ive si a influentei sale la Apple.
Leander Kahney
Argumentul UniCredit Tiriac Bank
O lectura pentru fiecare dintre noi cei care, fie ca sunt antreprenori sau aspira la acest statut, cred cu tarie in ideile lor si lupta pentru ceea ce ii motiveaza. Doar astfel, lumea se poate schimba conform viziunii pe care o dorim transpusa in realitate.
Nr. de pagini : 360
Anul aparitiei : 2014
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos: