Descriere - Intuitia. Cum sa-ti transformi instinctele de zi cu zi in idei revolutionare - Bernadette Jiwa
De unde se va ivi urmatoarea ta idee extraordinara? Din analiza fluxului de date brute? Dintr-o sesiune de brainstorming corporatist? Dintr-un focus grup cu clientii? Sau poate de undeva mai de aproape?
Oamenii de succes nu asteapta dovezi ca ideea lor va merge. Au incredere in instinctul lor si trec la treaba. In Intuitia, Bernadette Jiwa iti arata cum sa controlezi puterea intuitiei proprii ca sa recunosti oportunitatile pe care altii le rateaza si ca sa vii cu acea idee extraordinara pe care o asteapta lumea. Cartea exploreaza intuitiile pline de inspiratie ale altora, de la cea care a dus la lansarea renumitului brand GoldieBlox la alta care l-a ajutat pe un doctor sa reduca rata mortalitatii infantile la nivel global.
Plina de povesti de succes, exercitii de introspectie si sugestii de luat notite, Intuitia este ghidul indispensabil, care te va ajuta sa iti dezvolti potentialul unic si sa iti descoperi ideile castigatoare.
Cu toate ca luarea deciziilor in mod informat reprezinta o abilitate de afaceri utila, Bernadette Jiwa ne reaminteste ca instinctul si curajul raman superioare. Intuitia merge si mai departe, aratandu-ti cum sa cultivi aceasta abilitate importanta in moduri practice.
Steve Clayton, povestitor-sef la Microsoft
Intuitia arunca lumina asupra adevaratului motor al succesului in afaceri: instinctele care locuiesc in fiecare dintre noi.
Ken Segall, autorul cartii Think Simple
In centrul oricarei afaceri mari se afla un lider cu o minte, o inima si un spirit curioase. Intuitia te ajuta sa ajungi la aceste calitati valoroase, dar trecute cu vederea atat de usor, ca sa iti deblochezi cele mai indraznete idei.
Chip Conley, consilier strategic la Airbnb
Bernadette Jiwa ne reaminteste ca, daca ne dorim sa ajungem departe, trebuie sa ne folosim de capacitatile noastre profund umane si nu doar de date si tehnologie.
Chris Bruzzo, director de marketing la Electronic Arts (EA)
Bernadette Jiwa este o autoritate mondiala in ceea ce priveste rolul povestilor in afaceri, in domeniul inovatiei si al marketingului. Activitatea ei inseamna consiliere, consultanta si conferinte dedicate antreprenorilor, oamenilor de afaceri si brandurilor globale (cum sunt EA, LinkedIn, Zappos sau Adidas). A scris sase carti de mare succes despre marketing si brand storytelling. A fost numita de Smart Company unul dintre ganditorii de top ai anului 2018. Consiliaza si tine discursuri pentru antreprenorii si liderii de afaceri care vor sa construiasca branduri semnificative.
Blogul lui Bernadette, TheStoryofTelling.com, a fost votat in 2012 cel mai bun blog australian de afaceri. In 2013, 2014 si 2016 a fost ales de Smart Company unul dintre cele mai bune 20 de bloguri din lume. Cartea sa Meaningful a fost desemnata de revista Inc. una dintre cele mai bune carti de afaceri ale anului 2015.
A ajuns pe lista celor mai buni 100 de experti in branding pe care sa-i urmaresti pe Twitter si a tinut un discurs in cadrul conferintei TEDxPerth despre "Secretul raspandirii ideilor”.
Nr. de pagini : 208
Anul aparitiei : 2018