Descriere - Industria publicitatii - O abordare organizationala (Editia a II-a)
Cristina Leovaridis
- Studii
- Facultatea de Filosofie. Universitatea Bucuresti, sectia Filosotia culturii.
- Master "Antropologie sociala si dezvoltare regionala". Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea Bucuresti.
- Studii postuniversitare "Comunicare si managementul resurselor umane". Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Universitatea Bucuresti.
- Doctorat in Sociologie, Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, Univesitatea Bucuresti. Tema tezei: ,.Industria publicitatii - o abordare organizationala.
- Experienta
- Cercetator stiintific gadul III la Institutul de Sociologie. Academia Romana:
- Lector universitar asociat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice, SNSPA: Facultatea de Sociologie si Asistenta sociala, Universitatea Bucuresti: Facultatea de Inginerie Mecanica si Departamentul de Stiinte Socio-Umane.
- Universitatea Politehnica Bucuresti (seminarii si cursuri in domeniile Sociologia publicitatii. Managementul publicitatii, Sociologia organizatiilor. Managementul resurselor umane, Sociologie generala).
- Volumte publicate: Industia publicitatii - o abodare organizationala, editia I, Editura Universitara. Bucuresti, 2007. Paradoxul institutional. Intreprinderile mici si mijlocii si dezvoltarea durabila, Editura Expert, Bucuresti 2006 (coautor), Managementul resurselor umane. Teste si studii de caz, Editura Bren, Bucuresti, 2003 (coautor)
- Autor si coautor a peste 30 de articole stiintifice si comunicarii publicitate in reviste si lucrari de specialitate din domeniu.
"Cercetarea de fata abordeaza dimensiunea organizationala a publicitatii, propunandu-si sa identifice in ce masura agentiile de publicitate – ca organizatii intensiv-cognitive, in care principala resursa o constituie angajatii si competentele detinute de acestia, esentiale pentru crearea bunurilor intangibile care se 'produc' aici (mesaje, simboluri continute in reclame) – practica un management democrat, fundamentat pe o cultura organizationala ce are in prim plan omul si prin urmare promoveaza valori menite sa ofere satisfactii in munca angajatilor-experti (libertatea, autodezvoltarea, creativitatea, initiativa, cooperarea, solidaritatea, flexibilitatea etc.). Lucrarea se adreseaza studentilor si specialistilor (cercetatori, profesori, dar si manageri) din domeniul publicitatii, comunicarii, dar si din domeniul sociologiei organizatiilor si al resurselor umane."
Nr. de pagini : 400
Anul aparitiei : 2018