Descriere - Imaginea Institutionala
Am considerat necesara abordarea acestei teme din mai multe motive: in primul rand, pentru faptul ca termenul imagine publica, desi apare foarte des in vorbirea cotidiana, nu este cunoscut in profunzimea semnificatiei sale, a mecanismelor si proceselor individuale pe care le antreneaza; in al doilea rand, a devenit o moda sa vorbim despre imagine si imagologie, fara sa stim prea bine ce inseamna; in al treilea rand, pentru interesul cu care studentii mei s-au apropiat de acest subiect; in al patrulea rand, pentru ca institutiile din Romania si responsabilii politici acorda un loc derizoriu comunicarii si diverselor ei forme de exprimare; in al cincilea rand, pentru ca printr-un efort de sinteza noi toti, interesati de studiul comunicarii, trebuie sa determinam integrarea cunostintelor teoretice in realitatea practica din Romania. Lucrarea de fata are un caracter de larga adresabilitate: studenti, lideri de opinie, jurnalisti, oameni de publicitate, specialisti in relatii publice si marketing, conducatori de organizatii si institutii publice, in ultima instanta publicul larg vor avea prin intermediul ei o perspectiva adecvata asupra unui domeniu nou, dar fascinant al comunicarii sociale.
Despre autor
Rosemarie Haines
Rosemarie Haines este conferentiar universitar dr. la Scoala Nationala de Stiinte Politice si Administrative, Facultatea de Administratie Publica. A publicat la Editura Universitara cartile: "Imaginea institutionala" si "Tipuri si tehnici de comunicare in organizatii"
Anul publicarii: 2010
Pagini: 230
Editia: I