Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Fundamentele managementului organizatiei. Editie noua - Verboncu, Ion

-18%
Fundamentele managementului organizatiei. Editie noua

Editura UNIVERSITARA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 7.0/7 (1 vot)
Calificativul nostru
Recomandat
 
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Fundamentele managementului organizatiei. Editie noua

Prezenta lucrare, FUNDAMENTELE MANAGEMENTULUI ORGANIZATIEI, reuneste fondul esential de cunostinte teoretice referitoare la managementul organizatiei, absolut necesar intelegerii si parcticarii unui management profesionist in toate tipurile de organizatii. Volumul furnizeaza organizatiilor, in special celor economice, suportul stiintific managerial pentru dezvoltarea unei functionale si performante economii de piata in Romania, in concordanta cu abordarile si practicile din Uniunea Europeana si cu cerintele trecerii la economia bazata pe cunostinte. Prin elaborarea sa, autorii au avut in vedere realizarea urmatoarelor obiective principale:
- prezentarea fondului principal de cunostinte ce constituie continutul managementului profesionist al organizatiei;
- reliefarea principalelor elemente teoretice aplicabile cu prioritate in managementul organizatiei din Romania in conditiile economiei moderne;
- punerea la dispozitia managerilor, intreprinzatorilor, specialistilor si studentilor a unui set de studii de caz, referitoare la componente majore ale managementului organizatiei;
- facilitarea formarii unei conceptii manageriale moderne la nivelul managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor, necesara functionarii si dezvoltarii de companii performante si sustenabile, in contextul accelerarii trecerii la economia bazata pe cunostinte;
- formarea si dezvoltarea de comportamente manageriale rationale si eficace la cei ce participa la procesele de management.

Volumul este structurat in sapte capitole ce trateaza problematica de baza a managementului: procesul, functiile si principiile managementului, tipologia si caracteristicile organizatiei, intreprinzatorii si managerii, mediul ambiant al organizatiei, strategia si politica organizatiei, sistemul managerial si subsistemele sale - decizional, informational, metodologic, structural-organizatoric si de resurse umane -, cultura organizationala, creativitatea si managementul resurselor umane, managerii si leadershipul.
Acest volum reprezinta rezultatul unor importante acumulari si eforturi realizate de cei doi autori in ultimele trei decenii, atat in tara, cat si in strainatate (SUA, Franta, Japonia, Belgia, Germania, Suedia, Spania, Italia, Canada etc.), fiind conceput prin prisma cerintelor si specificitatii intreprinderilor din Romania.
Volumul este editat intr-o conceptie si un design corespunzatoare standardelor occidentale, care sunt de natura sa faciliteze intelegerea si perceptia complexelor concepte si abordari prezentate si sa contribuie la familiarizarea cititorilor din Romania cu modul de abordare si know-how international in acest domeniu
Principalii beneficiari ai lucrarii sunt managerii si intreprinzatorii, economistii si inginerii din societati comerciale, companii nationale si structuri ale administratiei centrale si locale. In egala masura, volumul se adreseaza studentilor din invatamantul economic, tehnic, juridic, psihosociologic si informatic, care studiaza ca disciplina de baza sau complementara managementul organizatiei
Fireste, autorii sunt constienti ca, in ciuda eforturilor intense depuse, lucrarea este departe de a fi perfecta. In consecinta, suntem receptivi la sugestiile si observatiile constructive ale cititorilor, ce vor fi foarte utile pentru viitoarea editie.
In final, aducem multumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrari ce corespunde unor stringente necesitati ale intreprinderilor si invatamantului universitar din Romania."

Detalii produs

Nr. pagini: 416

Format: 28 X 20

Anul aparitiei: 2008

in colectia STIINTE ECONOMICE Cartea "Fundamentele managementului organizatiei. Editie noua ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Verboncu, Ion si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.