Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum - Lipovetsky, Gilles

Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Editura POLIROM


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 10 zile lucratoare.
Apreciere: 6.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 10 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pina si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantindu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infringere a gindirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricind nevoit sa-si caute propriile repere.

Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum - Productie si marketing de masa - O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea - Marile magazine - Dincolo de standing: consumul emotional - Consum, timp si joc - Inflatia de nou - Consumator "profesionist” si consumator anarhic - Superman: obsesia performantei, placerile simturilor - Viata profesionala, viata privata - Intelepciunea sau ultima iluzie


Traducere de Mihai Ungurean
Anul aparitiei: 2007
Format: 145x225
Nr. pagini: 368

Detalii produs

Cartea "Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Filologie a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Lipovetsky, Gilles si a fost publicata la Editura POLIROM Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Gilles Lipovetsky

Alte carti de la editura POLIROM

Editura Polirom este o editura din Romania fondata în 1995, avand sediul central la Iasi. Primul titlu a fost cartea lui Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale dar portofoliul editurii se concretizeaza acum în 35 de domenii editoriale si peste 55 de serii si colectii. In primul an au aparut 15 titluri si s-a ajuns la peste 5500.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.