Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 - Cristea, Sorin

Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11

Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Colectia: CADRE DIDACTICE

Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 3 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11

Volumul 11 din colectia Concepte Pedagogice Fundamentale, are in vedere evaluarea activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant. Problematica sa, este dezvoltata pe parcursul a trei capitole: 1) Conceptul de evaluare pedagogica; 2) Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant; 3) Metodologia actiunii de evaluare a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant.

Capitolul 1 – Conceptul de evaluare pedagogica – este construit in raport de trei obiective specifice: a) definirea evaluarii pedagogice la nivel de concept fundamental; b) evidentierea tipurilor de evaluare pedagogica in raport de sfera de referinta, delimitata la nivel general; c) analiza evaluarii pedagogice la nivel de obiect de studiu.

Capitolul 2 – Evaluarea pedagogica a activitatii de instruire in contextul procesului de invatamant – este construit in raport de patru obiective specifice promovate la nivel de criterii epistemologice necesare pentru a identifica: a) functiile generale ale evaluarii; b) structura de baza a evaluarii; c) continuturile evaluarii; d) formele evaluarii – ca actiune subordonata obiectivelor activitatii de instruire in cadrul procesului de invatamant.

Capitolul 3 – Metodologia actiunii de evaluare a instruirii – este construit in raport de cinci obiective specifice, angajate in: a) definirea metodologiei actiunii de evaluare a instruirii procesului de invatamant, in sens larg (teorie aplicata) si restrans (ansamblul de strategii, metode, procedee/ tehnici si mijloace/instrumente de evaluare); b) definirea si analiza strategiilor de evaluare; c) definirea, clasificarea si analiza metodelor de evaluare; d) definirea si analiza procedeelor/tehnicilor de evaluare; e) definirea si analiza mijloacelor/instrumentelor de evaluare.

Partea finala – Aplicatii – ofera exemple semnificative din domeniul invatamantului primar, rezultate in urma analizei metodologiei de evaluare, in contextul unor evolutii si experimente inregistrate in didacticele particular.


An aparitie: 2019
Pagini: 180
Marimi: 130 x 200
Tip coperta: Necartonata

in colectia CADRE DIDACTICE Cartea "Evaluarea instruirii in cadrul procesului de invatamant - Vol. 11 ". face parte din categoria carti >> Culegeri si auxiliare scolare - Diverse - Generalitati a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Cristea, Sorin si a fost publicata la Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia CADRE DIDACTICE

Alte carti de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE. Carti de la editura DIDACTICA PUBLISHING HOUSE

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.