Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a - Daniela, Padureanu

Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a

Editura ROVIMED


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 2.0/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a

Evaluarea trebuie conceputa nu numai ca un control al cunostintelor sau ca mijloc de masurare obiectiva, ci ca o cale de perfectionare, ce presupune o strategie globala asupra formarii si o etapa supraadaugata ori suprapusa procesului de invatare. Constituie un act integrat activitatii pedagogice. Evaluarea constituie o ocazie de validare a justetii secventelor educative, a comportamentului procesului didactic si un mijloc de delimitare, fixare si interventie asupra continuturilor si obiectivelor educatiei.
Evaluarea se refera la sistemul de invatamant, dar in stransa corelatie cu alte sisteme ale organismului social. Dar evaluarea trebuie sa vizeze si alte componente ale actului paideutic, prin raportarea acestora unele la altele. Astfel, este interesant de valorizat adecvatia obiectivelor scolare, concordanta dintre desfasurarile curriculare si paradigmele stiintei si culturii, raportul dintre continutul invatamantului si obiectivele instruirii, relatia dintre continuturile stipulate si posibilitatile si disponibilitatile elevilor, aprecierea activitatilor educative etc. si evaluarea si evaluarii insasi.
?Evaluarea deci in sens restrans, merita deci un loc important in invatamant? dupa cum aprecia marele pedagog Henri Pieron.
Clasa a IV-a, prima etapa a antrenamentului pentru formarea unor capacitati si aptitudini legate de domeniul umanist, in general, si istoric in special. Rolul invatatorului in predarea istoriei este determinant pentru organizarea activitatii elevilor astfel incat acestia sa dobandeasca nu numai cunostinte de moment, dar si deprinderi de munca, de investigare, de studiu folositoare pentru tot restul vietii. Deci si prin evaluarea cunostintelor se realizeaza obiectivele predarii istoriei la clasa a IV-a.
Daca trecutul a fost demn si plin de sacrificii, noi, dascalii, avem datoria sa deschidem portile sufletelor celor mici, care ne-au fost dati in grija pentru a-I adapa si pe ei din aceasta fantana nesecata a gloriei poporului roman.

Anul aparitiei : 2010
Nr.pagini: 144

Cartea "Evaluarea in cadrul orelor de predare a istoriei la clasa a IV-a ". face parte din categoria carti >> Culegeri si auxiliare scolare - Istorie - Generalitati a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Daniela, Padureanu si a fost publicata la Editura ROVIMED Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ROVIMED

Editura ROVIMED. Carti de la editura ROVIMED
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.