Descriere - Evaluare - Limba romana si matematica. Clasa a II-a
In cadrul strategiei moderne de instruire, evaluarea joaca un rol decisv, intrucat nota definiatorie a invataturii eficiente nu se poate produce
decat pe baza unei evaluari continue, repetate a progresului inregistrat de elevi pe parcursul instruirii.
Ansamblul instrumentelor de evaluare pentru aceasta reglare il constituie textele formative (de progres) administrate in diferite momente ale
invataturii si testele finale, administrate la finele unor mari perioade de de instruire.
Lucraerea de fata se se inscrie in incercarea de proiectare si realizarea concreta a instrumentelor de lucru ce contribuie la evaluarea
regulamentului scolar la Limba Romana si Matematica.
Problemele de evaluare propuse verifica nivelul cunostintelor de baza, dar si nivelul mediu si avansat de cunostinte si au menirea de a
sisitematiza, de a face corelatii intre notiuni, de a-si expune puncte de vedere personale si in acelasi timp ofera elevilor si parintilor
repere la care acestia, indiferent de manualul alternativ folosit, sa poata aprecia nivelul de performanta atins in invantare.
Autori: Florica Ancuta, Aurelia Arghirescu
Anul Aparitiei: 2004
Editura: Stefan
Nr. pagini: 76