Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Eficienta si evaluarea afacerilor - Spataru, Liviu

Eficienta si evaluarea afacerilor

Editura ECONOMICA


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Duminică, 17.11 - Luni, 18.11
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Sâmbătă, 16.11 - Duminică, 17.11
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 14.11 - Vineri, 15.11
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 15.11 - Sâmbătă, 16.11
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Duminică, 17.11 - Luni, 18.11
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 4.3/7 (10 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Eficienta si evaluarea afacerilor

Metodele stiintifice folosite in evaluare sunt destul de clare, in ceea ce priveste patrimoniul vizibil, palpabil, de genul mijloacelor fixe productive. Daca se vand doar mijloacele productive, spre exemplu, evaluarea este relativ simpla si presupune doar cunostinte de analiza economico-financiara si contabilitate.

In realitate, fie pentru ca o societate sa devina deschisa, sa se coteze pe piata de valori, fie pentru calculul elementelor patrimoniului intan¬gibil, de multe ori marca produsului, licentele si prestigiul firmei pot sa valoreze mai mult decat elementele patrimoniului tangibil. Chiar daca doua calculatoare sunt identice ca performanta si fiabilitate, calculatorul produs de IBM va fi considerat de catre majoritatea consumatorilor, un calculator mai bun.

Evaluarea elementelor patrimoniului intangibil presupune din aceste motive, macar o doza de fler, daca nu de arta. Este evident ca, valoarea exacta a oricarui element de patrimoniu nu poate fi niciodata calculata. Ea ramane o valoare probabilistica, negociabila si controversata. Eficienta evaluarii este cu atat mai mare, cu cat acesta vrea sa se apropie mai mult de valoarea de piata sau cu cat vrea sa se restranga mai mult intervalul de incredere al acesteia.

Un alt aspect important in noile evaluari este legat de beneficiile sociale si economice ale afacerii. Importanta acestora este covarsitoare, dar evaluarea cat de cat exacta este extrem de dificila.

Prezenta lucrare incearca sa abordeze si aceste elemente de finete, adevarate capcane, atat pentru antreprenori, cat si pentru manageri si evaluatori.

Autorii


Cuprins:


Prefata ......................................................................................9
Partea I
Diagnosticul intreprinderilor ...............................11
Capitolul 1
Mediul organizational ..........................................................13
1.1. Procesul managerial .......................................................13
1.2. Mediul organizational si de business ..............................16
1.3. Megamediul si mediul specific ........................................19
1.4. Evaluarea si conducerea mediului organizational ...........20
Capitolul 2
Cadrul general si metodologia de diagnoza a afacerilor .23
2.1. Cadrul general de abordare a diagnosticului afacerilor ...23
2.2. Perspectivele de abordare a diagnosticului afacerilor .....24
2.3. Metodologia de diagnoza ................................................26
Capitolul 3
Diagnosticul economic, financiar, social-ecologic si strategic al firmei ............................................ 35
3.1. Diagnosticul economic ....................................................35
3.1.1. Capacitatea si perspectivele domeniului ................35
3.1.2. Caracterizarea economica generala a intreprinderii .................................................................. 39
3.1.3. Alte tipuri de diagnostic al intreprinderii .................46
3.2. Diagnosticul financiar al intreprinderii .............................47
3.2.1. Structura capitalului permanent .............................47
Eficienta si evaluarea afacerilor
6
3.2.2. Structura finantarii pe termen scurt si mediu .........50
3.2.3. Structura datoriilor totale ........................................50
3.3. Diagnosticul social si ecologic .........................................52
3.4. Diagnosticul strategic ......................................................53
Partea a II-a
Eficienta afacerilor ...............................................55
Capitolul 4
Afacerea, resursele ei potentiale si succesul in afaceri ...57
4.1. Afacerea ..........................................................................57
4.2. Resursele potentiale ale unei afaceri. Definitii si clasificari ................................................................. 58
4.3. Succesul in afaceri ..........................................................67
4.4. Eficienta afacerii ..............................................................68
Capitolul 5
Efectele posibile generate de o afacere si eficienta resurselor acestora ........................................... 69
5.1. Efectele posibile ..............................................................69
5.1.1. Definitie si clasificari ...............................................69
5.1.2. Echivalarea ca natura a efectelor .........................70
5.2. Eficienta resurselor unei afaceri ......................................75
5.2.1. Implicatiile timpului asupra eficientei investitiilor materiale ........................................................ 75
5.2.1.1. Imobilizarea investitiei pe perioada de executie a obiectivului ...................................... 76
5.2.1.2. Actualizarea resurselor si efectelor investitiilor .............................................................. 78
5.2.1.3. Efortul total pentru un obiectiv de investitii 80
5.2.1.4. Sistemul indicatorilor de analiza a eficientei investitiilor materiale ................................ 81
Capitolul 6
Eficienta activitatilor unei afaceri .......................................85
6.1. Aspecte generale ............................................................85
6.2. Eficienta activitatii de cercetare-dezvoltare .....................85
6.3. Eficienta activitatii comerciale .........................................87
6.4. Eficienta activitatii de personal ......................................90
6.5. Eficienta managementului ...............................................93
Capitolul 7
Eficienta sintetica a afacerii ................................................95
7.1. Indicatori analitici utilizati pentru aprecierea eficientei sintetice a afacerii.......................................... 95
7.1.1. Indicatori analitici de performanta ..........................95
7.1.2. Indicatori analitici de structura .............................103
Cuprins
7
7.1.3. Indicatori analitici de echilibru ..............................104
7.1.4. Indicatori analitici de gestiune ..............................105
7.1.5. Indicatori sintetici de apreciere a eficientei economice integrale ............................................. 106
7.1.5.1. Indicatori sintetici de natura productivitatii ................................................................... 106
7.1.5.2. Indicatori sintetici de natura profitabilitatii 107
7.1.6. Indicatori complecsi de apreciere a eficientei economice agregate ........................................ 109
Partea a III-a
Evaluarea afacerilor ...........................................111
Capitolul 8
Evaluarea afacerilor. Concepte si principii generale de evaluare ..................................................... 113
8.1. Introducere ....................................................................113
8.2. Conceptul de teren si conceptul de proprietate .............113
8.3. Conceptele de proprietate imobiliara, proprietate si activ ................................................................. 115
8.4. Pret, cost, piata si valoare .............................................117
8.5. Valoarea de piata ..........................................................120
8.6. Cea mai buna utilizare ..................................................120
8.7. Utilitate ..........................................................................122
8.8. Alte concepte importante ..............................................124
8.9. Abordari in evaluare ......................................................125
Capitolul 9
Proprietatea. Tipuri de proprietate ...................................129
9.1. Introducere ....................................................................129
9.2. Proprietatea imobiliara ..................................................129
9.3. Bunuri mobile ................................................................135
9.4. Intreprinderi (afaceri) .....................................................137
9.5. Active financiare ............................................................139
Capitolul 10
Valoarea de piata – baza de evaluare ...............................145
10.1. Introducere ..................................................................145
10.2. Definitii ........................................................................146
Capitolul 11
Metode de evaluare a proprietatii .....................................149
11.1. Valoarea banilor in timp ..............................................149
11.2. Metoda indexarii ..........................................................151
Eficienta si evaluarea afacerilor
8
Capitolul 12
Metode generale de evaluare a proprietatii .....................153
12.1. Generalitati si definitii ..................................................153
12.2. Abordari in evaluare ....................................................153
Capitolul 13
Principiile evaluarii ............................................................157
13.1. Continutul si enuntul principiilor evaluarii ....................157
13.2. Raportul de evaluare ...................................................158
Capitolul 14
Influenta factorilor de mediu in procesul de evaluare ....161
Bibliografie ...........................................................................165


ISBN: 978-973-709-517-6
An aparitie: 2010
Nr. de pagini: 166
Format: 17x24

Detalii produs

Cartea "Eficienta si evaluarea afacerilor ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Economie generala a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Spataru, Liviu si a fost publicata la Editura ECONOMICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura ECONOMICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.