Descriere - Economia comertului intern si international. Editia a II-a revazuta si adaugita
Editia a II-a a lucrarii Economia Comertului Intern si International, reprezinta rezultatul efortului consecvent al autoarelor de a integra, intr-o abordare
pluridisciplinara intrazneata, o viziune cuprinzatoare asupra mecanismelor si continutului comertului contemporan. in cadrul lucrarii se impletesc aspecte de natura
fundamentelor teoretice cu cele ce tin de formele concrete ale activitatilor comerciale, criterii ce guverneaza decizia in afaceri si chiar unele dintre dilemele asupra
carora se apleaca astazi cercetarea de profil. Lucrarea este recomandata atat studentilor cat si specialistilor din domeniul comercial, ca o sursa de informatie si ca un
document care incita la reflectie si abordari inovatoare.
In contextul actual nu mai este suficient sa incerci sa vinzi un produs. Apare tot mai pregnanta ideea vanzarii unei solutii, a unui serviciu integrat, astfel incat firma sa se poata diferentia de concurenta si sa-si justifice rolul pe piata. Cartea se adreseaza studentilor inrolati in studierea activitatilor economice si tuturor celor implicati intr-o masura mai mare sau mai mica, in activitati comerciale.
Lucrarea este recomandata atat studentilor cat si specialistilor din domeniul comercial, ca o sursa de informatii si ca un document care incita la reflectii si la abordari inovatoare.
Autori: Carmen Eugenia Costea si Andreea Simona Saseanu
Anul aparitiei: 2009
Nr. pagini: 319
Prof. dr. Laurentiu Tachiciu