Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara - Bonnange, Claude

Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Editura TREI


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara

Pentru Claude Bonnange, cofondator al agentiei de publicitate TBWA, si Chantal Thomas, cercetatoare la Centre National de la Recherche Scientifique, eforturile publicitatii de a convinge publicul sa cumpere stau undeva ?ntre fervoarea seducatoare a lui Don Juan si stimularea mecanica a lui Pavlov. Prima sectiune a cartii trece ?n revista o serie de teorii despre publicitate. A doua sectiune prezinta si discuta argumente ?n favoarea considerarii publicitatii drept un tip specific de comunicare caracterizat de permanenta armonizare si remodelare a unor elemente provenind din domenii diferite: economie, psihologie, sociologie, comunicare etc.

Autor: Claude Bonnange si Chantal Thomas
ISBN: 973-9419-27-5
Titlul original: Don Juan ou Pavlov. Essai sur la communication publicitaire
Publicata de: ?ditions du Seuil
Limba originala: franceza
Traducere: Irina si Costin Popescu
Anul aparitiei: 1999

Detalii produs

Cartea "Don Juan sau Pavlov. Eseu despre comunicarea publicitara ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Bonnange, Claude si a fost publicata la Editura TREI Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura TREI

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.