Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Trout, Jack

-15%
Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei

Editura BRANDBUILDERS


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 4.1/7 (14 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
 
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa.

Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate – lucruri pe care si concurenta le poate realiza.

Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes – ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit's Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut – pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se diferentieze, in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru, dar nu reusesc.

In orice caz, lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere  in acest moment, fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii, in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii, indiferent de importanta lor, pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul, cu ajutorul unor strategii diverse.

"Diferentiaza-te sau mori se diferentiaza intre cartile de marketing prin stilul sau lucid, viziunea sa clara cu privire la viitorul pietei... si solutiile sale intelepte pentru supravietuirea in fata competitiei nebunesti pe care o vom intalni, cu siguranta, acolo." - Dan Rather, CBS News

Nr. de pagini : 272
Anul aparitiei : 2006

Detalii produs

Cartea "Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Trout, Jack si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Referinte despre Diferentiaza-te sau mori - Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei

Jack Trout stie multe, are o excelenta viziune de marketing insa, spre deosebire de fostul lui partener, Al Ries, si el autor de carti in acelasi domeniu, Trout argumenteaza prost sau, mai degraba, dezordonat. Tocmai din aceasta cauza este si atat de greu de urmarit. Sare de la o idee la alta prea repede iar, la el, un subcapitol are maximum 4-5 paragrafe, artificiu de structura de care probabil s-a folosit pentru a putea bombarda cititorul cu titluri destepte, �marketatete�, care sa il convinga, odata la 5 paragrafe, sa citeasca in continuare.

Rezultatul? Eu nu imi amintesc nici macar un subtitlu iar faptul ca am terminat cartea s-a datorat nu acestui artificiu ci ideilor cu adevarat folositoare si exemplelor specifice "epocii Ries". Asa cum am mai scris si in alte recenzii, cartile de acest gen au particularitatea ca sunt intesate cu povestioare adevarate. Povesti despre firme mari, strategiile lor, alegerile bune facute de ei si greselile pe care le-au comis, toate acestea legate, bineinteles, de subiectul cartii.

Exact asa este si cartea de fata. Conceptul de diferentiere este strans legat de cel de pozitionare si, pe scurt, el spune ca, intr-o piata concurentiala, nu poti supravietui decat daca esti diferit de concurenta iar consumatorii stiu asta. Iti alegi, deci, o nisa, te concentrezi sa ramai pe ea, eviti excesele in ceea ce priveste extensiile de linie, iti amintesti tot timpul ca trebuie sa fii perceput ca specialist in ceva, nu ca specialist in orice si perseverezi...

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.