Descriere - Dictionar de marketing englez-roman
DACA MARKETING NU E ... NICIO AFACERE NU E!
Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu produsele si serviciile", constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice "chestiei" care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului? COMPLEX (acopera o arie terminologica de aproape 17 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis), ACTUAL (include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate), PRACTIC (cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului), volumul ii asigura consultantului un bagaj consistent al termenilor utilizati in CERCETAREA DE PIATA, PUBLICITATE, ASISTENTA PROMOTIONALA sau TEHNICILE DE VANZARE.
An aparitie: 2006
Numar de pagini: 384 pagini
ISBN: 973-568-066-8
Cartea "Dictionar de marketing englez-roman ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Ivanovic, A. si a fost publicata la Editura NICULESCU
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.