Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv - Martin, Roger

Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv

Editura PUBLICA


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv

Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe masura eforturilor. De ce? In Design of Business, Roger Martin vine cu un raspuns convingator: avem prea multa incredere in gandirea analitica, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici imbunatatiri.

Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adica de o gandire care tine de felul cum avanseaza domeniul datelor cunoscute de la o etapa la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristica (o regula empirica ce duce la solutie), la algoritm (o formula predictabila pentru producerea unui raspuns) si la cod (formula devine atat de previzibila, incat este aplicata automat).

Martin arata cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM s.a. folosesc paradigma designului si ard etapele, ajungand la inovatii ce le asigura avantajul competitiv.

"Design of Business ne arata un Roger Martin in plina forma, un Roger Martin care ne provoaca sa regandim felul in care construim organizatii inovatoare."

Malcolm Gladwell, autorul cartilor Exceptionalii si The Tipping Point

"In Design of Business, Roger Martin descrie tensiunea dintre gandirea analitica si creativitatea intuitiva din organizatii. Solutia lui: paradigma designului, care aduce aceste doua forte opuse si necesare intr-un echilibru dinamic. Este o carte care le va fi pe plac si celor interesati de teorie, si celor interesati de practica."

Tom Glocer, CEO, Thomson Reuters

"Roger Martin explica in aceasta carte un paradox al afacerilor din zilele noastre: supraaprecierea gandirii analitice ne lasa descoperiti in fata schimbarilor si orbi la orice oportunitate. Lasati-va deoparte parerile preconcepute doar atat cat sa cititi Design of Business si veti vedea apoi lumea cu alti ochi."



 Editia I 2010

 14,5 x 20,5 cm
 184 pagini
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv

Detalii produs

Cartea "Design of Business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Management a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Martin, Roger si a fost publicata la Editura PUBLICA Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.