Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Deontologia comunicarii publice - Radu Raluca-Nicoleta - Radu, Raluca-Nicoleta

Deontologia comunicarii publice - Radu Raluca-Nicoleta

Editura POLIROM


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 10 zile lucratoare.
Apreciere: 5.0/7 (11 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 10 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Deontologia comunicarii publice - Radu Raluca-Nicoleta

"Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din cimpul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai multi dintre specialisti fata de etica profesionala. Dar in urma cu ceva ani era utopic sa te lupti impotriva efectelor nocive ale incalzirii globale, ale E-urilor din alimente sau ale risipirii resurselor naturale. Iar astazi toate acestea si multe altele sunt preocupari majore ale liderilor politici si ale oamenilor obisnuiti. Cartea de fata ne arata cit de importanta este deontologia pentru reusita in afaceri, pentru prestigiul institutiilor, pentru legitimitatea profesionistilor. Iar ce poate parea astazi utopic va fi in curind adevarul trait si modelul de comportament asumat al celor care vor sa rosteasca cu mindrie numele profesiei lor.” (Mihai Coman)
 
Din cuprins:
Norme si valori in comunicarea publica • Un model in trei pasi pentru deciziile etice • Deontologia mass-mediei din perspectiva economiei (comportamentale) • Libertatea de exprimare si de informare. Limitele libertatii • Prezentarea adevarului • Protejarea vietii private • Evitarea stereotipurilor • Conflictul de interese • Incercarea de cenzurare a filmului Cruising • Libertatea de exprimare a jurnalistului vs dreptul la reputatie al magistratului • Avertizorii de integritate. Cazul statului X in documentele furnizate de Snowden • Cazul "Rosia Montana” – interesul public vs interesul comercial • Modificarea electronica a imaginilor



Nr. de pagini : 256
Anul aparitiei : 2015

Detalii produs

Cartea "Deontologia comunicarii publice - Radu Raluca-Nicoleta ". face parte din categoria carti >> Practice si timp liber - Diverse a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Radu, Raluca-Nicoleta si a fost publicata la Editura POLIROM Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Raluca-Nicoleta Radu

Alte carti de la editura POLIROM

Editura Polirom este o editura din Romania fondata în 1995, avand sediul central la Iasi. Primul titlu a fost cartea lui Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale dar portofoliul editurii se concretizeaza acum în 35 de domenii editoriale si peste 55 de serii si colectii. In primul an au aparut 15 titluri si s-a ajuns la peste 5500.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.