Descriere - Cum sa scrii rapoarte si propuneri - Patrick Forsyth
20 de ani de experienta in marketing si training pe marketing amprenteaza aceasta carte.
Complet revizuita si innoita, "Cum sa scrii rapoarte si propuneri” ofera sfaturi practice pentru prezentarea unei propuneri clare si convingatoare.
"Verificati, verificati, verificati” este laitmotivul care-ti asigura infailibilitatea. Documentele de afaceri trebuie sa-si atinga scopul pentru ca ulterior sa declanseze actiunea.
Sa privesti scrierea din perspectiva cititorului. Sa preferi scrisul atent in locul celui grabit si neglijent. Sa eviti chiar si o simpla greseala de ortografie, care poate marca negativ viitorul afacerilor tale.
"O foaie de hartie poate nu schimba lumea, dar – bine scrisa – poate influenta multe actiuni intr-un fel care va schimba rezultatele si pe cei care scriu.
Si poti scrie bine...”
Poti invata cu certitudine din aceasta lucrare, presarata cu exercitii si exemple, imbogatita cu liste de obiective, cum sa transferi idei pe hartie pentru obtinerea celui mai bun rezultat. Vitala pentru orice om de afaceri, te va ajuta sa scrii cu stil, sa folosesti limbajul adecvat si sa te exprimi clar si cursiv. Scrierea sa exprime tonul potrivit, varietate. Structura sa fie logica si vizibila, ducand mesajul mai departe.
Sa procesezi cuvintele, pentru ca detaliile sunt importante. Sa arunci mai mult decat o privire, sporind dividendele. Sa constati, cu multumire, ca intreg procesul se justifica pentru ca finalul atinge rezultatul dorit.
"O carte plina de sfaturi utile .”
Supply Management
Numar de pagini : 136
Anul aparitiei : 2008
Cartea "Cum sa scrii rapoarte si propuneri - Patrick Forsyth ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Forsyth, Patrick si a fost publicata la Editura RENTROP SI STRATON
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.