Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cum sa le spun... Metoda Process Communication - Collignon, Gerard

Cum sa le spun... Metoda Process Communication

Editura TREI


Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 20.12 - Sâmbătă, 21.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Vineri, 20.12 - Sâmbătă, 21.12
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 20.12 - Sâmbătă, 21.12
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 21.12 - Duminică, 22.12
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Vineri, 20.12 - Sâmbătă, 21.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Vineri, 20.12 - Sâmbătă, 21.12
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Joi, 19.12 - Vineri, 20.12
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Vineri, 20.12 - Sâmbătă, 21.12
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Sâmbătă, 21.12 - Duminică, 22.12
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat

Descriere - Cum sa le spun... Metoda Process Communication

Cum sa ma port cu ceilalti la locul de munca (fie ca sunt director sau subordonat) sau in viata privata, cu rudele mele sau cu prietenii? Cum sa le inteleg reactiile si sa ii fac sa-mi inteleaga corect mesajele? Cum sa ma adresez lor si cum sa ma comport, astfel incat comunicarea dintre noi sa fie optima? Cu totii ne punem zi de zi astfel de intrebari. Autorul cartii ne invata cum sa ne pozitionam pe aceeasi lungime de unda cu interlocutorul nostru, in functie de tipul lui de personalitate: Perseverent, Ganditor, Imaginator, Promotor, Rebel sau Empatic.
In acest mod, vom capata trei informatii esentiale: despre sursele motivarii lui, despre modul de comunicare preferat si modalitatile sale de a gestiona stresul. Modelul Process Communication a fost realizat de catre psihologul american Taibi Kahler, pentru NASA. Gerard Collignon, colaboratorul sau apropiat, il preia si il explica in aceasta carte pentru publicul larg, oferind un ajutor esential oricui isi doreste imbunatatirea abilitatilor de comunicare.

 

GERARD COLLIGNON este psiholog si psihoterapeut, consultant si fost presedinte al Kahler Communication France. Sustine seminarii de formare prin metoda Process Communication, adresate consultantilor, formatorilor si coachilor profesionisti.

 

Trebuie subliniat faptul ca domeniul scolar este un teren foarte potrivit pentru aplicarea Process Com. Cu cat un parinte intelege mai bine comportamentul copilului sau, cu atat cunoaste mai bine cheile pentru motivarea lui. Sa lasi un copil de tip Rebel sau pe unul de tip Promotor sa se plictiseasca doua ore la masa de lucru este total inutil. Ar fi mult mai bine sa fie trimis sa faca o partida de fotbal sau orice alt joc care?l va energiza. Sa trimiti, sec si sever, un copil de tip Empatic sa?si faca temele fara sa?l asisti si sa?l sustii, il va determina, cel mai probabil, sa faca greseli "stupide". Faptul de a?l asigura ca este iubit si de a?i fi aproape va contribui mai mult la reusita lui scolara. Impunandu?i unui copil cu baza de Imaginator sa faca parte dintr?o echipa de fotbal sau dintr?o grupa de cercetasi este calea sigura catre stres… iar sa?i "inchizi gura" unui tanar Ganditor?Perseverent cu un "n?ai inteles nimic" e cea mai sigura metoda sa?i inhibi increderea in sine. 

 

Multe dintre problemele de comunicare sunt cauzate de presiunile care se exercita asupra managerului. Aceste probleme, fie ca provin dinspre nivelurile ierarhice superioare, fie din mediul exterior, ar putea fi evitate, la fel si consecintele daunatoare pe care le genereaza, daca managerul ar invata sa se cunoasca mai bine si ar intelege dinamica tipurilor de personalitate a fiecaruia dintre colaboratorii sai. Metoda Process Communication reprezinta pentru companii un demers simplu, accesibil si rapid aplicabil. Eficacitatea sa se datoreaza in mare parte adaptabilitatii metodei la toate nivelurile ierarhice si toate tipurile de activitate, ceea ce ii confera capacitatea de a deveni un excelent mijloc pentru crearea unui limbaj comun. In plus, metoda permite abordarea unuia dintre aspectele esentiale ale muncii in companii, respectiv motivarea oamenilor.

 

Cuprins:
Multumiri
Prefata
Introducere


Prima parte. Fundamentele metodei Process Communication
1. Tipurile de personalitate
2. Structura personalitatii
3. Energie si motivatie: nevoile psihologice
4. Lungimile de unda
5. Matricea de identificare
6. Comunicarea ratata
7. Scenariile
8. Inventarul de personalitate

Partea a II-a. Aplicarea conceptelor Process Communication (Process Com)
9. Process Com: un management pe masura
10. Process Com in serviciul vanzarilor
11. Process Com… sau cum sa le spui "te iubesc!
12. In clasa
13. Gestionarea stresului si intrebarile existentiale

Concluzii
Bibliografie

 


Detalii produs

Editura: TREI

Nr. pagini: 320

Format: -

Anul aparitiei: 2024

Cartea "Cum sa le spun... Metoda Process Communication ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Psihologie a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Collignon, Gerard si a fost publicata la Editura TREI Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Gerard Collignon

Alte carti de la editura TREI

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.
Demon Copperhead
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 99,00 Lei  69,30 Lei
Lucky
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 49,00 Lei  34,30 Lei
Un lucru mic
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 55,00 Lei  38,50 Lei
Nebunia multimilor
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 69,00 Lei  48,30 Lei
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.