Descriere - Cum sa invingi obiectiile clientilor
Cum sa invingi obiectiile clientilor. Tehnici de combatere si raspunsuri la cele mai intalnite 50 de obiectii.
Este prea scump! Nu ma intereseaza! Sunt foarte satisfacut de furnizorul meu actual!...
Cum sa contracarati obiectiile clientilor dvs.?
Aceasta noua editie, in intregime actualizata si imbogatita cu noi obiectii, va pune la dispozitie cele mai bune tehnici de respingere a obiectiilor. Clara si operationala, ea va furnizeaza explicatii aprofundate, sfaturi si exemple din diverse sectoare de activitate.
Pentru a combate obiectiile si a incheia vanzarea cu succes, descoperiti succesiv:
• principiile fundamentale: diferitele familii de obiectii, regulile de netagaduit ale respingerii (sfaturi, capcane de evitat);
• cum sa depasiti obiectiile clasice ("Trimiteti-ne prin posta!”, "Furnizorul meu este un prieten!”);
• cum sa combateti obiectiile in legatura cu pretul ("Va propun atatia euro, sunteti sau nu de acord…”, "E scump in raport cu bugetul meu!”).
Fie ca sunteti agent comercial, agent de vanzari, manager sau chiar student, aceasta carte reprezinta un veritabil instrument de perfectionare in negociere si vanzari.
Numar pagini:208
Anul aparitiei:2010