Descriere - Cu ce se mananca de fapt Makertingul
Cartea de fata isi propune sa fie arma secreta a managerilor romani atunci cand doresc sa-si eficientizeze si optimizeze activitatile de marketing ale companiilor pe care le conduc.
S-ar putea sa crezi ca totul tine de promovare. Si s-ar putea sa mai crezi ca numai de cea online, iar din cateva clicuri sa ai succes. Lucrurile sunt insa nitel mai complicate, iar un business adevarat are nevoie in primul rand de niste piloni ganditi corect. Si atunci incepem sa vorbim despre marketing.
Ce inseamna marketingul astazi? Ce face mai exact un specialist in domeniu si mai ales ce poti face tu? Cum construiesti o cultura orientata catre client? Cum auditezi strategia actuala si afli daca a fost buna sau trebuie sa schimbi concepte intregi? Care sunt valorile propuse si misiunea? Care ar trebui sa fie politica ta preturi? Iti cunosti competitia? Cum elaborezi un plan de marketing, pas cu pas? Cum stabilesti un buget de marketing si ce rezultate ar trebui sa-ti aduca? Sunt numai cateva din intrebarile la care iti raspund detaliat Daniela Suhanea, CEO franc.agency, cu peste 13 ani de experienta in crearea, implementarea si coordonarea a peste 1.000 de campanii de marketing online si offline, la nivel national si international, si Attila Birtha, CEO proClick (din 2004), care a ajutat la imbunatatirea prezentei in mediul online a mai multor branduri cunoscute din Romania (eJobs.ro, Bestkids.ro, PCGarage.ro, evoMag.ro, Elefant.ro, F64.ro s.a.).