Descriere - Cresterea viermilor de matase
O activitate foarte accesibila cu piata asigurata
1 kg de gogosi de matase se vinde cu un pret de 3 USD. Matasea naturala ca si produsele traditionale romanesti obtinute din ea reprezinta o afacere profitabila. Firul de matase se foloseste astazi in electronica, in industria de panificatie, in aeronautica, in chirurgie si se vinde la export cu pana la 50 USD/kg. Pe deasupra semintele viermilor de matase va sunt oferite GRATUIT de unitatile SERICAROM, care si contracteaza productia de gogosi de matase.
Pentru inceput este suficienta si o cladire sau o incapere care a avut o alta destinatie in gospodarie (adapost pentru animale, magazie sau chiar si o camera de locuit). Acestea trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
- sa poata fi aerisite si sa nu fie umede;
- sa aiba ferestrele orientate inspre nord-est.
Patul larvelor se poate construi usor, dar se pot folosi si paturi sau mese obisnuite. Viermele are nevoie de 72 de ore pentru urzirea gogosii, si de alte 4 zile pentru intarirea gogosilor. In total sunt 5 faze de crestere, despartite prin 4 perioade de somn.
Lucrarea contine:
- tehnologia de crestere a viermilor de matase de dud, ricin sau stejar;
- planul de afaceri;
- indicatii tehnologice referitoare la cresterea viermilor, la hrana si la incubatie;
- informatii privind daunatorii si de bolile viermilor de matase si combaterea acestora;
- valorificarea productiei secundare sericicole;
- adrese utile.
Nu uitati! Concurenta este aproape inexistenta, iar nevoile initiale sunt minime.
Editie noua: 2006. Formatul cartii este A4, si contine 252 de pagini.
Cartea "Cresterea viermilor de matase ". face parte din
categoria carti >>
- - a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Matei, Alexandra si a fost publicata la Editura RENTROP SI STRATON
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.