Descriere - Comunicarea externa a firmei
Practica dar si didactica, "Comunicarea externa a firmei" prezinta esentialul in legatura cu ceea ce trebuie stiut despre: comunicarea vizuala, relatiile cu presa, comunicarea financiara, comunicarea de criza, tehnicile de mecenat, sponsorizarea, respectiv publicitatea.
Aceasta carte prezinta principalele tehnici de comunicare pe care le utilizeaza o firma pentru a se face cunoscuta, ca institutie, in randul a diferite tipuri de public, cum ar fi jurnalistii, comunitatea financiara, puterea publica, liderii de opinie sau marele public. Explicarea notiunilor intr-un mod clar si precis dar si prezentarea a numeroase studii de caz permit cititorului sa se familiarizeze rapid cu strategiile de comunicare institutionala (corporate) media si extramedia.
Fiecare disciplina este studiata din mai multe unghiuri:
- Definitie (ce este),
- Demers strategic si miza (de ce trebuie recurs la ea),
- Prezentarea tehnicilor si a mijloacelor (cum se face),
- Descrierea actorilor (cu cine, in ce cadru),
- Instrumente de urmarire/monitorizare si control (bilantul),
- Cheia reusitei (cum se optimizeaza activitatea).
Aceasta carte va va permite sa va familiarizati rapid cu practicile curente din domeniu si va va ajuta sa ocoliti, speram noi, posibilele capcane si nereusite.
Pe scurt, va va arata caile care trebuie urmate pentru a duce la bun sfarsit un proces de comunicare externa.
Numar pagini: 128
Anul aparitiei: 2008
Format: 13x20