Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Comunicarea 2.0 (2014) - Momoc, Antonio

New media, participare si populism

-10%
Comunicarea 2.0 (2014)

Editura ADENIUM


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 3 zile lucratoare.
Apreciere: 4.0/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
 
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Comunicarea 2.0 (2014)

New media, participare si populism

Cartea se adreseaza specialistilor si studentilor in comunicare si stiinte politice, precum si tuturor celor care vor sa afle modalitatile in care politicienii si publicul se pot folosi de instrumentele pe care le ofera comunicarea online.
Volumul abordeaza comunicarea din perspectiva tehnologiilor de ultima ora si a rolului pe care new media il au in propagarea discursului politic, in stimularea participarii civice si in aparitia unor noi forme de populism. Exista doua generatii de politicieni populisti care isi promoveaza programele prin mijloace de comunicare distincte: cei vechi in special la televiziune, iar cei noi in mediul virtual. Lucrarea porneste de la observatia ca "revolutiile” Facebook si Twitter au polarizat analiza fenomenului intre optimistii participarii 2.0 si pesimistii comunicarii 2.0. Pesimistii comunicarii 2.0 acuza regimurile autoritare din Asia, Orientul Mijlociu sau nordul Africii ca folosesc tehnologie occidentala pentru a supraveghea si controla populatia. Optimistii participarii 2.0 sunt entuziasmati de asa-numitele "revolutii” Facebook/Twitter din Primavara Araba (Iran, Egipt, Tunisia, Bahrain, Siria, Libia). Cartea descrie fenomene ca citizen journalism, participatory journalism, aparitia presei alternative ca replica a societatii civile la lipsa de acces la presa mainstream si ca forma de protest a cetatenilor fata de "aservirea” presei traditionale. Fenomenul este abordat prin analiza noilor miscari sociale (new social movements) precum Occupy Movement sau Miscarea Uniti Salvam Rosia Montana.


Anul aparitiei: 2014
Format: 13X20 cm
Nr. pagini: 272

Detalii produs

Editura: ADENIUM

Format: -

Anul aparitiei: -

Cartea "Comunicarea 2.0 (2014) ". New Media, Participare Si Populism face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Stiinte politice a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Momoc, Antonio si a fost publicata la Editura ADENIUM Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Antonio Momoc

Alte carti de la editura ADENIUM

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.