Descriere - Comportament organizational
Principalul obiectiv al lucrarii consta in prezentarea unei imagini complete si realiste a personalului care lucreaza in organizatii. Managerii trebuie sa invete sa faca fata competitiei pentru obtinerea de resurse umane de calitate, sa stie sa negocieze contracte, sa influenteze in mod corespunzator comportamentele celor din subordine si sa dobandeasca competentele necesare pentru a gestiona eficient afacerile, in conditiile existentei diferitelor grupuri de angajati si clienti. Mai mult decat atat, managerii trebuie sa inteleaga modul in care diferite concepte si abordari de management pot fi aplicate intr-o organizatie.
Lucrarea este structurata in jurul a patru probleme principale cu care se confrunta angajatii si managerii: intelegerea comportamentelor angajatilor, conducerea grupurilor, proiectarea organizatiilor pentru a fi eficiente si schimbarea comportamentelor angajatilor si al organizatiilor pentru a raspunde la presiunile exercitate de clienti, competitori si alte forte interne sau externe.
In ceea ce priveste continutul lucrarii, sunt prevazute 19 capitole ce trateaza principalele subiecte specifice disciplinei comportament organizational. Aceste capitole pot fi sistematizate in doua mari categorii, prima se refera la comportamentul individual, iar a doua vizeaza comportamentul social sau colectiv (grupuri, compartimente, organizatii etc.).
ISBN: 978-973-709-199-X
An aparitie: 2005
Nr. de pagini: 312
Format: 14x20