Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Charisma. Cum sa faci o impresie puternica si durabila - Leigh, Andrew

Charisma. Cum sa faci o impresie puternica si durabila

Editura TREI


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 6 zile lucratoare.
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Charisma. Cum sa faci o impresie puternica si durabila

 Ii admiram si invidiem pe oamenii care au charisma. Acestia emana incredere si sarm si creeaza fara efort legaturi cu cei din jurul lor. Pe de alta parte, ei castiga cu usurinta simpatie si aprobare. Din pacate, suntem convinsi ca nu putem sa fim charismatici, daca nu ne-am nascut cu acest dar. Autorul demonstreaza, contrazicand asteptarile noastre, ca si charisma se invata. Putem dezvolta propria paleta de abilitati de impact si relationare, asa incat pe calea charismei sa ne imbunatatim toate aspectele vietii noastre.

Andrew Leigh este director fondator al serviciului de dezvoltare si consultanta Maynard Leigh Associates, a carui misiune este deblocarea potentialului uman. A fost mai multi ani colaborator al publicatiei The Observer. In momentul de fata este membru al Institutului pentru Personal si Dezvoltarea Resurselor Umane din Londra.

Cuprins:

Multumirile autorului

Introducere: clarificarea termenului de charisma
Partea 1 Scopul - Descopera si clarifica-ti scopul real
1 Scopul

Partea 2 Fii tu insuti - Cele sapte comportamente ale Efectului Charismatic
2 Fluenta
3 Increderea in sine
4 Prezenta
5 Autenticitatea
6 Curajul
7 Pasiunea
8 Tinuta
6 Andrew Leigh

Partea 3 Atractia - Creeaza farmecul acela special
9 Atractia: Nevoia de A – I – R
10 Atractia: Atentia
11 Atractia: Interdependenta
12 Atractia: Relationarea

Partea 4 Sa punem lucrurile impreuna
13 Folosirea S – F – A in viata reala




Numar pagini: 272
Anul aparitiei: 2010

Detalii produs

Cartea "Charisma. Cum sa faci o impresie puternica si durabila ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Psihologie a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Leigh, Andrew si a fost publicata la Editura TREI Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura TREI

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.