Descriere - Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei
Bazata pe analize, pe informatia de statistica si marketing cu ajutorul metodelor matematice, lucrarea "Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei" este de un real folos studentilor si tuturor celor care lucreaza in domeniul mentionat.
Despre autor
Gheorghe Savoiu
Studii: Academia de Studii Economice Bucuresti, Facultatea de Comert (1981)
Titluri stiintifice: Doctor in cibernetica si statistica economica (2000), Conferentiar universitar doctor la Universitatea de stat din Pitesti.
Carti publicate:
- Universul preturilor si indicii interpret (autor), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2001;
- Statistica economica (aplicatii, teste, studii de caz) (coord.), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2002;
- Statistica afacerilor (coautor), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2002;
- Statistica financiara (coord.), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2003;
- Statistica generala. Argumente in favoarea formarii gandirii statistice (autor), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2003;
- Statistica aplicata in domeniul economic si social (autor), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2004;
- Statistica generala. Elemente teoretice, teste tip grila, aplicatii si studii de caz (coord.), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2004;
- Cercetari si modelari de marketing. Metode cantitative in cercetarea pietei (coord.), Editura Universitara, Bucuresti, 2005;
- Coeziunea sociala concept si masurare (coautor), Editura Universitara, Bucuresti, 2005;
- Valorificarea resurselor naturale, volumul III, Managementul cresterii eficientei valorificarii resurselor naturale (coautor), Editura International University Press, Bucuresti, 2005;
- Proiecte cu finantare externa (coord.), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2006;
- Indrumar licenta (coord.), Editura Independenta Economica, Pitesti, 2006;
- Populatia lumii intre explozie si implozie demografica (autor), Editura International University Press, Bucuresti, 2006;
- Statistica. Un mod stiintific de gandire (autor), Editura Universitara, Bucuresti, 2007;
- Exploratory Domains of Econophysics. News: Papers of the workshops EDEN I&II (coord.), Editura Universitara, Bucuresti, 2009;
- Statistica: Mod de gandire si metode (autor), Editura Universitara, Bucuresti, 2009;
- Econometrie (coord.), Editura Universitara, Bucuresti, 2009.
Remus Grigorescu
Mihaela Asandei
Sorin Manole
Anul publicarii: 2005
Pagini: 208
Editia: I
Cartea "Cercetari si modelari de marketing - Metode cantitative in cercetarea pietei ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Savoiu, Gheorghe si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.