Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Ries, Al

-20%
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Editura BRANDBUILDERS

Autor: Ries, Al

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 22.01 - Joi, 23.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Miercuri, 22.01 - Joi, 23.01
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Miercuri, 22.01 - Joi, 23.01
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Joi, 23.01 - Vineri, 24.01
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Miercuri, 22.01 - Joi, 23.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 8 Lei

Ajunge: Miercuri, 22.01 - Joi, 23.01
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Marți, 21.01 - Miercuri, 22.01
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Miercuri, 22.01 - Joi, 23.01
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Joi, 23.01 - Vineri, 24.01
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.
Apreciere: 3.9/7 (14 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 33,79 Lei 27,03 Lei economisesti: 6.76 Lei
Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare

Comanda rapid 

operator disponibil

Comanda Rapid

Descriere - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.
Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR?
(Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea?
(Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru?
(Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara?
(Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson)
Ce promovam: categoria sau brandul?
(Mc Donald's, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum ar trebui sa ne botezam brandul?
(Xerox, Mitsubishi, Hyundai)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)

Nr. de pagini : 208
Anul aparitiei : 2006

Detalii produs

Cartea "Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Ries, Al si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Prezentare video - Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Referinte despre Cele 22 de legi imuabile ale brandingului - Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Al Ries ofera in cartea sa 22 de sfaturi, numite de el "legi", care ajuta, in mod real, la construirea si mentinerea unui brand. Legile sunt practice, aplicabile in orice firma, si sustinute puternic de argumente si explicatii, argumentarea fiind unul dintre punctele tari ale lui Ries.

Fiecare lege este prezentata analizand cateva dintre brandurile deja existente pe piata, cum ar fi Starbucks, Tide, Miller, Rolex sau Xerox......

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.