Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului - Ries, Al

-15%
Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Editura BRANDBUILDERS

Autor: Ries, Al

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 20.10 - Luni, 21.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Marți, 22.10 - Miercuri, 23.10
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 22.10 - Miercuri, 23.10
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 23.10 - Vineri, 25.10
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Duminică, 20.10 - Luni, 21.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.9 Lei

Ajunge: Marți, 22.10 - Miercuri, 23.10
In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.9 Lei

Ajunge: Luni, 21.10 - Marți, 22.10
In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 13.9 Lei

Ajunge: Marți, 22.10 - Miercuri, 23.10
In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

Ajunge: Miercuri, 23.10 - Vineri, 25.10
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 4.2/7 (6 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
PRP: 38,53 Lei 32,75 Lei economisesti: 5.78 Lei
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Descriere - Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, concentrandu-se pe urmatoarele elemente:

- Cum iti transformi compania, produsul sau serviciul intr-un brand la moda si profitabil, prin intermediul Internetului?
- Cum decizi daca Internetul este o afacere sau un mediu de comunicare?
- Cum conferi interactivitate unui site?
- Cum cauti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita?

Folosind exemple din experienta personala, de furnizor de servicii de consultanta pentru branduri de top, renumitul expert in marketing, Al Ries, dar si fiica si partenera sa de afaceri, Laura, demonstreaza modul in care functioneaza, cu adevarat, brandingul pe Internet, cine poate beneficia cel mai mult de pe urma lui si unde se potriveste, inca, marketingul traditional.

Plina de sfaturi practice si cunostinte de marketing, aceasta carte inteligenta si atragatoare va fi de nepretuit pentru marketerii de pretutindeni.


"O lectura obligatorie pentru persoanele care cred ca pot sta linistite deoparte, lasand in acest timp tehnologia sa munceasca in locul lor."
Marketing Week

"O carte care trebuie citita de toate persoanele implicate in vreun fel in afacerile desfasurate pe Internet."
Supply Management

Nr. de pagini : 203
Anul aparitiei : 2006

Detalii produs

Cartea "Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Ries, Al si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Referinte despre Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Cartea incepe banal si plictisitor, povestind cat de extraordinara a fost aparitia TV-ului si, mai apoi, a cipului, a pc-ului si internetului. Stiti voi, vechea si expirata lectie de istorie in timpul careia aveai suficient timp sa te gandesti la toate locurile misto in care ai fi putut fi daca nu faceai greseala sa ramai la ora.

Da, Ries! Stim ca internetul e "de bine" si stim ca pana la TV trebuia sa mergem pe stadion pentru a vedea meciul. Nu avem nevoie ca un expert in strategie de marketing sa ne spuna asta.
"Importanta motoarelor de cautare pe internet se va diminua."

Asta zicea Ries si ne imaginam ca in anul 2000, cand a aparut cartea, unii oameni l-au ascultat. Nu numai ca Google a explodat exact in perioada in care Cele 11 legi imuabile erau scrise dar corporatia numara astazi 16.000 de angajati si controleaza o parte semnificativa din ceea ce numim internet. Chiar daca sunt persoane (printre care ma numar si eu) care considera ca Google incepe sa isi piarda din focus, un brand care a fost estimat la 66 miliarde de dolari, nu se prabuseste peste noapte. Ai gresit, Ries! Nota 2, treci la loc in banca.
Si nu e singura previziune gresita. E interesant de citit cartea acum, la cativa ani buni de la lansare. Poti sa iti dai seama cu adevarat cat de dinamic si instabil e acest nou canal de comunicare.
Sigur, principiile enuntate de Al Ries nu sunt in totalitate gresite si oricum, trebuie tinut cont de faptul ca informatiile din carte sunt usor depasite de vreme. Legea interactivitatii, legea numelui comun, legea singularitatii sau legea globalismului sunt doar cateva dintre ideile cartii. Un cititor perseverent ar putea gasi aici 2-3 idei interesante insa doar atat. Nimic spectaculos, nimic de esenta, nimic din Ries-ul care ne obisnuise cu carti construite in jurul unei singure idei foarte bine argumentate, idee care insa, de obicei, chiar merita timpul investit in lectura cartii.

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.