Descriere - Buzzmarketing - Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci
Companiile americane cheltuiesc pe marketing mai multi bani (235 de miliarde de dolari pe an) decat intreg PIB-ul Mexicului. Si totusi, consumatorii acorda mereu mai putina atentie publicitatii. Saizeci si trei la suta din noi deja ocolim reclamele, iar noua tehnologie (gen TiVo si optiunile de blocare a pop-up-urilor de pe Internet) face tot mai simpla evitarea mesajelor de marketing.
Cum puteti obtine rezultate mai bune din marketingul pe care il faceti? Hughes prezinta ghidul suprem in a intelege cel mai fierbinte subiect din marketingul contemporan – generarea publicitatii pe baza de rumoare – o arta despre care multi vorbesc si pe care putini o inteleg cu adevarat. In cartea de fata, el isi valorifica experienta proprie, ca director si consultant, dar pune in valoare si istorii inedite despre cateva produse si marci ale timpului nostru care s-au dovedit redutabile generatoare de rumoare.
Indiferent daca sunteti proprietarul unei firme mici sau directorul unei mari corporatii, dumneavoastra trebuie sa stiti cum sa obtineti de zece ori mai mult efect din fiecare dolar de marketing pe care-l cheltuiti. Buzzmarketing va pune la dispozitie cele sase secrete ale reusitei, pentru a-i determina pe oameni sa vorbeasca despre produsul sau serviciul dumneavoastra, precum si o sumedenie de istorii captivante pentru ilustrarea lor.
Anul publicarii: 2008
Pagini: 300
Dimensiuni: 14.5 x 20.5
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos: