Descriere - Businessul, instrument pentru schimbare sociala. In dialog cu Dalai Lama
Aceasta carte reprezinta rezultatul a doua decenii de cercetare si dialog impreuna cu Sanctitatea Sa Dalai Lama si alti lideri din sfera afacerilor, guvernelor, stiintei si educatiei. Sander Tideman prezinta un cadru de referinta practic pentru a dezvolta un nou gen de leadership: leadershipul social in business, care sa fie capabil sa faca fata nevoilor economice si de mediu intr-o lume aflata intr-o continua spirala a cresterii.
In centrul cartii se afla calatoria in care autorul se angajeaza pentru a descoperi scopul comun impartasit de business si societate, care genereaza noi surse de creare a valorii pentru organizatie, clienti si comunitate. Aceasta "tripla valoare" este atinsa prin imbratisarea unei abordari sustenabile, care sa stea la baza operatiunilor derulate in afaceri, si prin constientizarea faptului ca traim intr-o lume in care totul este interconectat si in care depindem unii de altii. Aceasta carte izvorata din intelepciunea budista, ce emana din invataturile lui Dalai Lama, are puterea de a ne schimba modul de gandire.
Sander Tideman este partener cofondator al Flow Foundation si Flow Impact Fund. The Flow Impact Fund este o organizatie care isi propune sa aduca in atentia lumii ideile descrise in aceasta carte. Principala misiune este sa sprijine proiectele de cercetare si educationale si sa trezeasca un nivel mai inalt de constientizare a necesitatii dezvoltarii leadershipului social in afaceri, pentru a crea tripla valoare prin implicarea organizatiilor, a clientilor si a societatii. Mai exact, Fondul se concentreaza pe crearea de module educationale, know-how, instrumente practice si indicatori de evaluare pentru lideri intr-un cadru de referinta institutional intitulat "A castiga impreuna cu societatea".
The Flow Impact Fund sprijina proiectele care urmaresc impactul social pentru dezvoltarea unui leadership tanar in Bhutan, Tibet si Nepal si, de asemenea, organizeaza calatorii educationale in aceste regiuni pentru liderii din domeniul afacerilor.
Anul aparitiei: 2019
Format: 14.5 × 20.5 cm
Numar pagini: 496
ISBN: 978-606-44-0158-8