Descriere - Brandurile globale. O cercetare cros-culturala
Cartea Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ofera o sinteza pertinenta a unui domeniu de stringenta actualitate: problematizarea comunicarii publicitare la nivel teoretic si aplicativ. Lucrarea de fata isi propune o radiografie a semnului publicitar, in forma lui cea mai cunoscuta si in acelasi timp cea mai complexa: brandul. Ceea ce ne intereseaza in mod special in acest demers este modul in care sunt decodate sensurile asociate unui brand, daca este vorba despre o imagine mentala, despre un conglomerat de sensuri, despre un mit in sensul barthesian al termenului, cu alte cuvinte care sunt mecanismele dupa care functioneaza un brand, cum se modifica intelesul lui in timp si in spatiu. Perspectiva pe care o propunem este una in mod esential semiotica, a brandului ca semn purtator de semnificatie, a brandului ca semn special intre semnele publicitare.
Aparitie: 2009, Noiembrie
Format: 13x20 cm
Nr.pagini: 208
Cartea "Brandurile globale. O cercetare cros-culturala ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Corbu, Nicoleta si a fost publicata la Editura TRITONIC
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.