Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

B2B - Business-to-business Brand Management - Kotler, Philip

B2B - Business-to-business Brand Management

Editura BRANDBUILDERS


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 4 zile lucratoare.
Apreciere: 3.4/7 (11 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - B2B - Business-to-business Brand Management

B2B Brand Management - In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa le prefere ofertele.

Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald's, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza consumatorilor individuali.

A venit insa momentul ca si companiile industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat – existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.

Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.

Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei.

Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.


Recomandari:

"Brandurile reprezinta o parte importanta pentru toate culturile de pe aceasta planeta, ca, de altfel, si pentru lumea afacerilor.

Aceasta este prima carte cuprinzatoare despre managementul brandurilor B2B, care le va oferi chiar si celor mai experimentati manageri o noua perspectiva din care sa priveasca brandingul."

– Tim Love, vicepresedinte Omnicom Group


"Globalizarea schimburilor economice dintre companii si transcenderea granitelor nationale sunt probleme cu care se confrunta majoritatea liderilor. in aceasta lume, aflata intr-o continua schimbare, brandurile puternice transmit incredere.

Lucrarea de fata iti va oferi cunostintele necesare de brand management, astfel incat sa iti diferentiezi compania de concurenta de la nivel global."

– Axel C. Heitmann, CEO, Lanxess

"La Lenovo, suntem de parere ca brandingul in sectorul B2B este la fel de important ca in zona business-to-consumer. Lucrarea de fata combina o abordare metodica sustinuta de exemple din lumea reala, aratandu-ti cum sa-ti consolidezi avantajele competitive pe termen lung prin intermediul brandingului."

– Bill Amelio, CEO, Lenovo



Numar pagini:348
Anul aparitiei:2011

Cartea "B2B - Business-to-business Brand Management ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Economie generala a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Kotler, Philip si a fost publicata la Editura BRANDBUILDERS Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Philip Kotler

Alte carti de la editura BRANDBUILDERS

Editura BRANDBUILDERS. Carti de la editura BRANDBUILDERS

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.