Descriere - Anatomie artistica. Volumul. II - Formele corpului in repaus si miscare
Dupa ce in primul volum, Constructia corpului, au fost abordate problemele de morfologie exterioara legate de studiul scheletului, al doilea volum trateaza formele exterioare ale corpului in diverse statiuni si miscari, prezentind astfel corpul viu, explicat prin structura anatomica si functiile sale biomecanice.
Metodele de lucru folosite pentru studiul formelor si materialul vast acumulat de antropologie in acest domeniu deschid anatomiei artistice largi perspective pentru adincirea principalelor sale probleme: studiul proportiilor corpului, studiul fizionomiei, studiul morfologiei sexelor, al morfologiei dezvoltarii, al variantelor de tipuri corporale si studiul tipurilor antropologice. Indepartindu-se de con-ceptia comuna a manualelor de anatomie artistica din trecut, cele trei volume care alcatuiesc aceasta lucrare trateaza problemele formei exterioare si expresiei corpului din punctul de vedere al aplicatiei in arta plastica. Gindita in acest sens, Anatomia artistica adopta un plan orientat dupa principalele etape pe care analiza le-ar putea desprinde in reprezentarea plastica a corpului: constructia corpului, modelajul formelor exterioare, individualizarea aspectului corporal, expresia.
ANUL APARITIEI: 2010
NUMAR PAGINI: 256
FORMAT: 210x296
Cartea "Anatomie artistica. Volumul. II - Formele corpului in repaus si miscare ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Ghitescu, Gheorghe si a fost publicata la Editura POLIROM
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.