Descriere - Analiza impactului retelelor sociale online asupra agentilor economici
Datorita caracterului calitativ al datelor colectate si a faptului ca retelele de socializare online sunt numeroase, avand atat o structura cat si o dinamica specifica, studiul de fata doreste sa creioneze si sa ofere cateva trasaturi generale ale comportamentului uman in astfel de retele, retinand, totusi, faptul ca, pentru o imagine de ansamblu asupra acestora, studiul trebuie extins prin inglobarea mai multor aspecte psihologice, de comportament, de localizare geografica, etc, precum si prin cresterea numarului de respondenti.
Studiul se remarca fata de celelalte cercetari in domeniu prin incorporarea in cadrul acestuia a unui numar extins de elemente ce tin de comportamentul consumatorului pe retelele de socializare online si de modalitatea de percepere a imaginii firmelor in acest context, ingloband majoritatea acestor elemente, dar si prin utilizarea teoriei sistemelor gri in analiza si interpretarea datelor colectate, o teorie care s-a dovedit eficienta in astfel de situatii de incertitudine.