Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Analiza de intelligence in social media - Girdan, Emil

Analiza de intelligence in social media

Editura SITECH


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 5 zile lucratoare.
Apreciere: 5.5/7 (2 voturi)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - Analiza de intelligence in social media

Emil Girdan este ofiter de politie in activitate de 15 ani in cactrut Ministerului Afaceritor intern e. ultimii 13 ani si-a desfisurat activitatea ca speciatist in structuri de anatiza de intelttgence de nivet tactic, operationat si strategic. Pasiunea pentru intelligence si dorinta de i'mpartasire a cunostintelor acumulate in domeniu, au determinat implicarea acestuia dincolo de zona operativa, in activitati deformare, in mai multe institutii din Ministerul Afacerilor interne.

Contextul actual de securitate, dominat si dependent de tehnologia informatiei si a comunicatiilor, genereaza un cumul de factori perturbatori la adresa societatii. Prezentul volum, in concordanta directa cu evolutiile tehnologice care au facilitat avalansa informationala si comunicarea (anonima), a impus realizarea unei cercetari interdisciplinare in domenii precum: psihologie, sociologie, informatica, comunicare in social media si legislatie.

Cercetarea urmareste sa stabileasca daca platformele social media, prin actiunile pe care le faciliteaza, pot antrena riscuri si amenintari pentru securitatea nationala si daca exista premise favorabile de stimulare a strategiilor ce ar trebui urmate pentru evitarea transformarii diverselor forme de comunicare in mediul online intr-un factor potentator si generator de criminalitate, formare de opinii radicale sau extremiste, manipulare in masa etc. In acelasi timp, cercetarea ofera o viziune alternativa privind abordarea conceptului de intelligence in contextul dezvoltarii retelelor social media (SocMlnt) si promovarea unor variante de imbunatatire si eficientizare a modului de indeplinire a obiectivelor care pot fi aplicate cu succes, inclusiv in zona de business intelligence.

Desi SocMlnt valorificat individual nu furnizeaza un raspuns cuprinzator, acesta trebuie fructificat in etapele initiale ale fundamentarii deciziilor si directionarii eforturilor, datorita costurilor reduse prin comparatie cu celelalte discipline de Int-uri.

Volumul nu prezinta o rezolvare a problemelor actuale, dar prin caracterul didactic, documentar si informativ ofera suport profesional la standarde inalte analistilor si managerilor in adoptarea decizii lor.

Detalii produs

Editura: SITECH

Nr. pagini: 252

Format: 20 x 13

Anul aparitiei: 2020

Cartea "Analiza de intelligence in social media ". face parte din categoria carti >> Stiinte economice - Marketing-comert a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Girdan, Emil si a fost publicata la Editura SITECH Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Emil Girdan

Alte carti de la editura SITECH

Editura SITECH. Carti de la editura SITECH
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.