Descriere - Al 4-lea val - Network marketing-ul in era internetului
Traim vremuri interesante - milioane de oameni din intreaga lume viseaza sa-si porneasca propria afacere. Poe prezice cum acest nou val, impulsionat de tehnologia informatiei va atinge o multime din acestia, care n-au luat niciodata in considerare network marketing-ul. Mai mult, el arata cum Internetul, cuplat cu farmecul aparte al contactelor personale, va revolutiona vanzarile directe, pe masura exploziei cererii de noi produse si servicii.
Richard Poe s-a angajat ca reporter la The New York Post dupa terminarea studiilor, la numai 20 de ani. A inceput sa scrie despre lumea afacerilor si a micilor intreprinzatori in revista Venture, apoi ca redactor sef la Success, calitate in care a efectuat mai multe calatorii in fosta Uniune Sovietica, pentru a descrie transformarile care aveau loc dupa prabusirea comunismului.
Poe a renuntat la gazetarie in 1992, pentru a se dedica in intregime cartilor, publicand 8 titluri pana in prezent.
Cartea "Al 4-lea val - Network marketing-ul in era internetului ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Poe, Richard si a fost publicata la Editura AMALTEA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.