Descriere - Al 3-lea val - Noua era in network marketing
V-ati gandit vreodata "Asa nu se mai poate. Trebuie sa fac ceva. Dar... ". Ati luat in calcul network marketingul? In network marketing nu exista sefi care sa-ti controleze viata, facturi scadente, probleme cu fiscul si alte asemenea "bucurii" ale oricarei afaceri. Mai mult, poti pleca in vacanta 6 luni si sa te intorci cu bani. Prea frumos sa fie adevarat? Probabil ca toata viata v-ati dorit asa ceva, si acum network marketingul va este oferit pe o tava de argint; ce veti face? Va permiteti riscul de a spune nu? Network marketingul este o industrie (inca) prost inteleasa. Traim intr-o lume in care este usor sa produci. Cel mai greu este sa vinzi ceea ce produci. Nu este de mirare ca multe companii de prima marime apeleaza la sisteme de distributie multilevel, oferind astfel un sprijin foarte puternic celor dornici sa inceapa o astfel de afacere. Aceasta este de fapt esenta network marketingului. Un parteneriat intre tine, consumatorul obisnuit, si marile companii producatoare, care permite impartirea profitului. Al Treilea Val - Noua Era in Network Marketing ofera cititorului raspunsurile la problemele sale: lipsa timpului, lipsa banilor, lipsa cunostintelor de specialitate, riscurile asumate si alte asemenea lucruri. Pentru ca un fenomen mondial, de masa, a fost cu siguranta incercat de nenumarate ori, de sute si mii de oameni. Este adevarat ca nu toti au succes. Dar nimeni, in afara de tine, nu poate sti daca network marketingul este sau nu solutia problemelor tale.
Cartea "Al 3-lea val - Noua era in network marketing ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Poe, Richard si a fost publicata la Editura AMALTEA
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.