Descriere - 50 de carti fundamentale de psihologie
50 de carti fundamentale de psihologie reprezinta un ghid autentic de popularizare a psihologiei. in cadrul unei calatorii ideatice care acopera 50 de
titluri, sute de idei si peste un secol de existenta a psihologiei, autorul analizeaza scrieri contemporane semnificative, cum ar fi Fericirea autentica
a lui Martin Seligman, dar si tezaurul de intelepciune caracteristic unor personalitati semnificative pentru dezvoltarea acestui domeniu.
"Butler-Bowdon scrie cu un entuziasm contagios… este un adevarat maestru al acestui tip de literatura.” USa Today
CERCETATI activitatea catorva dintre cei mai mari ganditori in domeniu:
Alfred Adler, Albert Ellis, Milton Erickson, Erik Erikson, Viktor Frankl, Anna Freud, Sigmund Freud, Harry Harlow, Karen Horney, William James, Carl Jung,
alfred Kinsey, Melanie Klein, R. D. Laing, abraham Maslow, Stanley Milgram, Ivan Pavlov, Fritz Perls, Jean Piaget, Carl Rogers, B. F. Skinner.
PaTRUNDEtI in universul cercetarii stiintifice coordonate de psihologi, psihiatri si neurologi contemporani de renume, prin titluri precum:
Fericirea autentica, santajul sentimental, Creierul femeii, Inteligente multiple, Paradoxul alegerii, in cautarea fericirii, Inteligenta emotionala
DESCOPERItI de ce gandim si actionam intr-un anumit fel prin intermediul unor bestselleruri ale psihologiei:
Vointa de sens, (S)clipirea, Conversatii dificile, Jocuri pentru adulti, Darul fricii, Psihologia persuasiunii, Gandirea laterala, Omul care isi confunda
sotia cu o palarie
Anul aparitiei: 2009
Format: 14.5 x 21
Nr. pagini: 464
Cartea "50 de carti fundamentale de psihologie ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Bowdon, Tom Butler si a fost publicata la Editura METEOR PRESS
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.