Descriere - 33 instrumente vitale pentru un management de succes - Format CD (Flaviu Pop)
Tot ce trebuie sa stiti pentru a deveni managerul platit ca un patron!
Six Sigma, 5S, Delphi, Ishikawa, Pareto, Flowchart
Cu ghidul "33 de instrumente pentru un management de succes” nu veti duce lipsa de oferte de angajare si veti deveni cu adevarat IMPOSIBIL DE INLOCUIT!
Histograma Diagrama Pareto
Ishikawa
Modelul Radar Diagram 5E
Cadranul Prioritatilor
Metoda Delphi
Brainstorming
Agile
Team Building
Roluri Belbin
Process Flowchart
6 Sigma
5 S
Lean Concept Kai=Zen
Balanced Scorecard
Cash Flow
CAPEX
Profit-Loss Balance
Zero Budget Planner
ROI
Fluctuation Cost Template
ISO
si multe altele.
Iata cateva informatii despre Flaviu Pop, autorul ghidului "33 de instrumente pentru management de succes”:
Experienta in Resurse Umane – 15 ani
Manager Resurse Umane, Director Resurse Umane sau consultant pentru diverse firme ca si: Procter & Gamble Inc., Sumitomo Corporation Ltd., SAB Miller Plc., Kromberg & Schubert GMBH, Dufa Romania SRL, UCMR SA – INET AG.
Trainer Certificat – De Klausen
Instructor in Designul Organizatiilor de Inalta Performanta
Membru al Institute of Training and Occupational Learning (ITOL) si Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD)
Coautor al "Consilierului – Ghid complet pentru Managerul HR” (editura Rentrop&Straton), "Manualul Departamentului de RU” si " Etica si Discriminare in Managementul Resurselor Umane” publicata la editura ASE Bucuresti – 2010.
Format : CD
Anul aparitiei : 2014
Cartea "33 instrumente vitale pentru un management de succes - Format CD (Flaviu Pop) ". face parte din
categoria carti >>
- a catalogului LibrariaRomana.ro.
Cartea este scrisa de catre Pop, Flaviu si a fost publicata la Editura RENTROP SI STRATON
Pentru orice solicitare apelati
departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.