Descriere - 2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes. Strategii de marketing - Denny Hatch
Strategii de marketing, direct, prezentate sub forma unor principii, reguli sau legi enuntate de cei mai mari specialisti in domeniu.
Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direct. Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing, care au "descoperit" de curand aceasta disciplina, ai crede ca marketingul direct a aparut relativ recent. Nimic mai fals. De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia, in anii 1500), devenind o marca a comertului din secolul XX, pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri.
In aceste pagini, Denny Hatch si Don Jackson va bombardeaza cu sfaturile, secretele si regulile formulate de aproape doua sute de mari specialisti n domeniu. Asadar... ce propune aceasta carte? Pur si simplu sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol in domenii precum: creativitate, copywriting, matematica, reclame de prezentare, direct mailing, productie, management, strategie, liste de clienti, testari, oferte, marketing indirect, precum si multe, multe altele!
Despre autor
DENNY HATCH scrie texte pentru materiale expediate prin direct mailing, este designer si are o experienta de 25 de ani in consultanta; in prezent lucreaza ca redactor la revista Target Marketing Magazine. Este si autorul cartii Million Dollar Mailings.
DON JACKSON este presedinte al Jackson Consulting Group, Ltd. Cunoscut pentru abilitatile sale oratorice, dar si in calitate de scriitor, are in spate o cariera de 32 de ani, experienta in publicarea de reviste si carti, in vanzari de produse si cataloage si in servicii financiare si de asigurari.
Autor: Denny Hatch, Don Jackson
Anul aparitiei: 2007
Format: 13X20 cm
Nr. pagini: 496