Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media - Bohler, Sebastien

150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Editura POLIROM


Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 10 zile lucratoare.
Apreciere: 1.0/7 (1 vot)
Calificativul nostru
Recomandat
Status: epuizat
Timp confirmare stoc: 1 - 10 zile lucratoare

Beneficii:

Descriere - 150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media

Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii
din mass-media. Asa-numitele "retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului
sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media
pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins: Mass-media si convingerile • Euristica disponibilitatii • Reflexul de orientare si dependenta televizuala • Expunerea selectiva a informatiei
• Vinovatie si altruism • Mass-media si politica • Efectul simplei expuneri • Influenta sociala • Transferul simbolic • Incertitudine si placere
• Publicitatea in mass-media • Activarea cognitiva • Antropomorfismul in publicitate • Impactul marcilor asupra copilului
• Muzica si conditionarea asociativa • Divertismentul • Jocurile de lumini si intimidarea • Culorile si perceptia timpului • Reactia si autosuficienta


Nr. pagini:      256
Format:     135x200

Detalii produs

Cartea "150 de experimente pentru a intelege manipularea mediatica. Psihologia consumatorului de mass-media ". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Jurnalistica a catalogului LibrariaRomana.ro. Cartea este scrisa de catre Bohler, Sebastien si a fost publicata la Editura POLIROM Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaRomana.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.
LibrariaRomana.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura POLIROM

Editura Polirom este o editura din Romania fondata în 1995, avand sediul central la Iasi. Primul titlu a fost cartea lui Adrian Marino, Pentru Europa. Integrarea Romaniei. Aspecte ideologice si culturale dar portofoliul editurii se concretizeaza acum în 35 de domenii editoriale si peste 55 de serii si colectii. In primul an au aparut 15 titluri si s-a ajuns la peste 5500.
Clopotul de sticla
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 45,95 Lei  36,76 Lei
Insula copacilor disparuti
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 66,00 Lei  52,80 Lei
Diavolii din Loudun
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 50,95 Lei  40,76 Lei
Viata - Richards, Keith
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 50,95 Lei  40,76 Lei
Asasinul timid
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 30,95 Lei  24,76 Lei

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.